jan magnus Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 har ikke plass til denne i min lille leilighet så da selger jeg den heller. pris kan diskuteres til en hviss grad ved rask avgjørelse http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=29598229 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 sorry OT, men er ikke den egentlig ment for hunder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 sorry OT, men er ikke den egentlig ment for hunder? Ikke hvis du trykker på linken i annonsen.. sitter i rips den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 sorry OT, men er ikke den egentlig ment for hunder? de lager til hunder og, men denne er til mennesker. er enig i at den ser litt hundeseng ut på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Byr deg 1500,-kr om du får den til Østlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2011 Byr deg 1500,-kr om du får den til Østlandet har allerede fått bud på 1500 så jeg selger den ikke så billig. litt opp så kansje.. kostet over 4000 ny , kunne solgt den for halv pris evt.. jeg bor på østlandet så du må være litt mere spesifik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Fikk det for meg at du holdt til på Vestlandet jeg. Bor i Sandefjord. Men trodde det var sånn til ute bruk. Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2011 Fikk det for meg at du holdt til på Vestlandet jeg. Bor i Sandefjord. Men trodde det var sånn til ute bruk. Lykke til med salget. den til utebruk er mye billigere, da forstår jeg budet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå