hardrocxsludge Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Heisann har en M50B25 motor som jeg tenkte å selge Setter prisen til 9000 ,- med svinghjul, sinterlammel og sachs plate ! Skal girkasse eller eksos følge med er dette tillegg i prisen . Sitter på lettet svinghjul 6 pucket sinterclutch og blå sachs trykkplate ! sitter også på komplett effekt anlegg til 3 serie fra GSperformance . Motoren har fått lakkert opp blokk, og alle aluminiumsdeler har blitt godt skrubbet så motoren ser forholdsvis ordentlig ut å se på . Stammer ifra 5 serie denne motoren men blitt bygd om til 3 serie . Så koblingsboksen til motornettet som ligger over toppdeksel på motoren er tatt ut og der er det satt på svart trekkestrømpe slik at dette ser litt penere ut . Komponentene på 5 og 3 serie er litt forskjellig derav grunnen til at koblingsboksen er fjernet slik at ledningene er trekt dit de hører til ! motoren kan selges med og uten effektanlegg og svinghjul(m/tilhørende deler) . Kilometerstanden er på 204 000 pluss 5-10 mil i mitt eie under bygging i bilen ( diverse flytting av bilen) . Går veldig pent og ingen antydninger til tikking eller ulyder fra vanos, bruker ikke vann eller olje . Ny termostat, ny olje ( prøvde meg på pakningsguffe og droppe bunnpannepakning, som resulterte i liten lekasje, så ny pakning må på før den taes i bruks) ny toppdekselpakning . har jo også hatt av toppdeksel å kikket på kammer etter slitasje OL og ser pent ut, det gjorde det forholdvis i veivpartiet etter jeg byttet bunnpanne også ! Bunnpannen som sitter på er også sandblåst . men ikke behandlet med noe . Har også en komplett M52B28 i deler fra 97 modell 3 serie . send forespørsel hvis interessert i bilder . Motoren står lagret inne i huset på hobbyrom , sammen med alle tilhørende deler M3 3 liter girkasse kan også følge med . Litt dårlig simring på utgående aksel ellers er kassa tipp topp ! Bilder : http://images.bimmers.no/files/69vsx3op8jyiq6iaux97.jpg
diskokongen Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Hvilke tilstand er m52 motoren i,er den komplett å startbar??
hardrocxsludge Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 m52 motoren står komplett demontert ! Veldig god stand kilometerstand er på 156 000 km . alle deler som er tilhørende motor er også der .
MagnusHN Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Hva er prisen på m52 motoren med girkasse? følger det med papirer på den?
hardrocxsludge Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 m52 motoren har ingen papirer . Vet ikke hva motoren er verdt i deler heller jeg ? er en kar som kommer for å se på veiva idag .
Clausfox Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Hei, selger du Lambdasonde? med plug kontakt som kobles inn ved dysene? til m52b28
hardrocxsludge Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 Hei, selger du Lambdasonde? med plug kontakt som kobles inn ved dysene? til m52b28 Selger lambdasonder , kom med bud
hardrocxsludge Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 Hvor mye for grenrøra, om du selger det løst? Du kan kjøpe motoren og få med grenrøra Selger desverre ikke løst .
Barca Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Hva skal du ha hvis jeg parkerer bilen hos deg og du putter over den motoren med alt i min 318is?
krtors Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Hvor mye for grenrøra, om du selger det løst? Du kan kjøpe motoren og få med grenrøra Selger desverre ikke løst . Hvor mye?
Kjexx Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Hva skal du ha hvis jeg parkerer bilen hos deg og du putter over den motoren med alt i min 318is? Den var ny.
Clausfox Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Hei, selger du Lambdasonde? med plug kontakt som kobles inn ved dysene? til m52b28 Selger lambdasonder , kom med bud Okei! Mye vil du ha? komplett med ledning opp til dysene??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå