e30tic Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 3,8 har dobbelmasse svinghjul, og det veier mye. Er ikke noe problem og kjøre med, men du får mer respons med 3,6. Kan og kjøre med m30 svinghjul, det er litt tyngre en 3,6, men gjerne lettere og få tak i.
BilBruker Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Skjer det noe her for tiden da? Har begynt med et lignende prosjekt selv, så det blir spennende å følge med her mvh
bustadmo Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2011 3,8 har dobbelmasse svinghjul, og det veier mye. Er ikke noe problem og kjøre med, men du får mer respons med 3,6. Kan og kjøre med m30 svinghjul, det er litt tyngre en 3,6, men gjerne lettere og få tak i. Veit du vektforskjellen på de 3? går det 240mm clutch på alle? Takker for svar
bustadmo Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2011 Skjer det noe her for tiden da? Har begynt med et lignende prosjekt selv, så det blir spennende å følge med her mvh Joda skjer masse her, driver å kutter bort taklukekasett, hattehylle osv. og pusser og lakker inni bilen, motor og bagasjerom Er ikke det mest spennende å legge ut bilder av men skal prøve å oppdatere litt i kveld
e30tic Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 3,8 har dobbelmasse svinghjul, og det veier mye. Er ikke noe problem og kjøre med, men du får mer respons med 3,6. Kan og kjøre med m30 svinghjul, det er litt tyngre en 3,6, men gjerne lettere og få tak i. Veit du vektforskjellen på de 3? går det 240mm clutch på alle? Takker for svar 3,5 ca 7kg 3,6 ca 5,5kg 3,8 ca 14kg Alle har 240mm lamel, 3,8 har ufjæret senter.
bustadmo Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2011 Er vel på sin plass med en oppdatering nå vel Driver å kommer meg litt på plass i verkstedet om dagen, men må jo presse inn noen timer på bilen og.. Er nesten ferdig med å kutte bort hattehylla og plata bak. Her blir det sveiset en L list og poppet fast alu plate med en gummipakning mellom. Driver og prøver meg på litt sveising om dagen. Pent blir det ikke men med litt sliping og sparkel får det bare duge Fant noe rust i taket jeg må ta. Har bestemt meg for å vente med å bytte tak, å heller sveise fast takluka og ta rusta så foliere taket med carbon. Taklukekasetten er forøvrig også snart vekk: Så har jeg fått pussa og grunna litt mer i coupeen: Jekkefestene må nok byttes ut da
bustadmo Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2011 Miniupdate: Fått ut varmeapparatet i dag, har fjernet det meste fra det så er bare vifta og boksen igjen. Boksen og vifta skal inn igjen så jeg kan fjerne dugg fra rutene. Har en liten jobb å gjøre her Driver å skal flytte sikringsboksen inn er derfor je drar ut hele ledningsnettet. Så får jeg ryddet litt i det samtidig
joggis Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 http://www.ebay.com/itm/Rare-Lightweigh ... 2eb844c8cd svinghjul til deg
bustadmo Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 http://www.ebay.com/itm/Rare-Lightweight-15-lbs-M30-M88-Flywheel-E28-M5-E24-/200660011213?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2eb844c8cd svinghjul til deg Takk for den, men tror jeg har funnet samme greiene til 1000 kr her i norge
joggis Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 http://www.ebay.com/itm/Rare-Lightweight-15-lbs-M30-M88-Flywheel-E28-M5-E24-/200660011213?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2eb844c8cd svinghjul til deg Takk for den, men tror jeg har funnet samme greiene til 1000 kr her i norge brukt?
bustadmo Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 http://www.ebay.com/itm/Rare-Lightweight-15-lbs-M30-M88-Flywheel-E28-M5-E24-/200660011213?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2eb844c8cd svinghjul til deg Takk for den, men tror jeg har funnet samme greiene til 1000 kr her i norge brukt? Ja det er brukt
bustadmo Skrevet November 6, 2011 Forfatter Skrevet November 6, 2011 Tid for en update! (Er vel helst langt på overtid men ) Plata bak og hattehylla er helt borte og det er klart for lista som skal sveises inn og fungere som ramme for aluminiumsplata som skal være der. (carbon? ) Har kuttet litt baki for å få senket fuelcellen litt: Motorommet er lakkert Må til med noen pakninger og o-ringer på motoren nå så jeg får prøve montert den Har kuttet bort for å sette inn en av 'm3' skjermene bak: fjerner techtyl i hjulbuen i samme slengen, grisete og jævelig jobb... Begge jekkfestene foran er kuttet bort: Har også kuttet bort i dørene for å gjøre de så lette som mulig. Her blir det carbon plate og lexan ruter Fjerna litt unødvendig stål bak på bilen. (under der jeg har grunna) All vekt som kan bort, skal bort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå