Toor1988 Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Står fast i Skien og bilen koker. Noen som kan hjelpe? Jeg må komme meg hjem til Molde. Har snakka me forsikring selskapet og de sier de kan dekke transporten av bilen til nærmeste verksted i skien og reisa mi hjem til molde. Men så må jeg reise ned igjen til skien og hente bilen når den er i orden:S og så kjøre opp igjen. Ingen her som kan hjelpe meg me og få bilen til molde? Me bil henger eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Hva slags bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toor1988 Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 Hva slags bil ? Bmw 525 IA 2003 mod. Den som er på linken under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toor1988 Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 Har snakke me Flacken ka de ska ha for å frakte bilen min til Moldeog de ska ha ca 20 000 kr + moms. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Det må vel være et verksted i Skien, som kan finne ut hva som feiler bilen din .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toor1988 Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 Ja e det. men alle har ikke tid for om ca 1 uke for å se på bilen. Og jeg må hjem til Molde:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 jøvlig kjipt. du har sjekket at det ikke er luft i systemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Hvilke har du hørt med ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toor1988 Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 jøvlig kjipt.du har sjekket at det ikke er luft i systemet? Har ikke sjekka det enda. må vente til motoren blir kall. han på bmw som jeg snakka me sa det kunne være d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavesen Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 kansje termostaten har tatt kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danny91 Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 jeg ville sjekket om det er termostaten eller luft i systemet. tar ikke lange tiden å sjekke selv. sikkert noen her rundt skien som har ikke noe imot å hjelp til med verktøy eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toor1988 Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 Ska sjekke det me lufta etterpå. men kan ikke mye om bmw motor:P er ikke mekaniker:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Sett varmeapparat på maks varme og skru på full styrke på varmevifta. (med tenning på.., ikke motor) Skru ut lufteskruene i radiator + den andre lufteskruen og påfyllingslokket. Fyll på frostveske til det slutter å boble ut av lufteskruehullet..,start med den på radiatoren. skal komme ren veske ut, ikke luftbobler. ta radiator skruen først så den andre. samme prosedyre. så sett på lokket. NB! Bruk kun samme farge på frostvesken som du har fra før. Fargene skal IKKE blandes! Kjør motor varm, og etterfyll om nødvendig neste gang. (greit å vente til motor er litt kald igjen.., trykk i systemet og vannet kan ha "ekspandert" litt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Hvor står du hen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toor1988 Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 Sett varmeapparat på maks varme og skru på full styrke på varmevifta. (med tenning på.., ikke motor) Skru ut lufteskruene i radiator + den andre lufteskruen og påfyllingslokket. Fyll på frostveske til det slutter å boble ut av lufteskruehullet..,start med den på radiatoren. skal komme ren veske ut, ikke luftbobler. ta radiator skruen først så den andre. samme prosedyre. så sett på lokket. NB! Bruk kun samme farge på frostvesken som du har fra før. Fargene skal IKKE blandes! Kjør motor varm, og etterfyll om nødvendig neste gang. (greit å vente til motor er litt kald igjen.., trykk i systemet og vannet kan ha "ekspandert" litt). Takk ska prøve det litt senere når motoren er kald se om det virker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå