lasseln Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Også kan det vel føyes til at majoriteten av de oppmøtte er tradisjonelle "rånere" med småslitne biler og en stor kjærlighet for herjing med bil (Hvertfall etter min erfaring, og jeg har noen Streetmeets deltagelser bak meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Jeg har bedt folk og biler i alle aldre, så det blir spennende og se hva som dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Regner med at det foregår som på de fleste andre streetmeets, at det blir en herjeplass på midten hvor frivillige kan underholde på eget ansvar? Eller blir dette bare et rolig treff med folk og biler i fred og harmoni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Jeg håper på det siste du skriver der. Det er nettopp derfor jeg skriver at griskjøring og pils er på eget ansvar! Jeg har en sånn ræl bil selv jeg som du skreiv om lenger opp her! Men jeg kommer ikke til å stikke meg ut slik. Da syntes jeg det er bedre at folk "lufter" seg etter veien^^ Ingmars skal spille gratis på Rådhusplassen denne dagen, så det vil bli veldig livlig på denne lørdagen altså !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Er morro med litt herjing, for de som velger å det, personlig ønsker jeg ikke bilen min så vondt, men jeg må si jeg smiler pent når andre underholder meg med litt "lokal tåke" og noen systematiske svarte striper på bakken! Låter til å bli en kveld med særdeles høy harryfaktor, og det kan så absolutt digges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Bra og se at det er litt intresse her, trur det blir et bra streetmeet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Jeg veit om folk som har vist interesse fra Hønefoss, Elverum, Moelven, Årnes.. Og hvis alle de tar seg noen kompiser, så blir det fort biler! Jeg sendte ut meldinger til de lokale her i sta, så det vil nok sirkulere til mange etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Regn med 1 eidskoging til på detta treffet kan hende jeg får dratt med meg en odøling med nybygd s50 au... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Fikk du meldinga av meg i sta ell? Det er bra det. Klem på med dissa som bor langt fanken ut i skogen! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 jepp, mld er mottatt og videresendt, detta blir knallbra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Det er mange som melder interesse! Budskapet er også spredd videre til andre forum. Bl.a Mitsubishi og et par Vag forum. Det er jo det jeg veit om, men det kan jo hende det er andre som også har spredd det videre? Jeg tar ikke på meg noe ansvar, bare så det er sagt igjen! Bare videre formidler dèt jeg veit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 typisk at jeg drar i militæret 17.august da .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Aww, kjett! Vi tenkte at folk er hjemme til den datoen da skolen begynner igjen og fellesferien er over! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Tjække me sæ speilrefelksen og ta sæ en tur kænsje =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Det ser ut til å bli mange fra Eidskogen gitt! Ta deg en tur med kamera du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå