Erik89 Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Hei, tenkte jeg kunne slenge ut noen bilder her fra diverse "photoshoots" jeg tar Dette er "bare" en hobby jeg har, så kom gjerne med tilbakemeldinger på bildene. Både positive og negative. Jeg skal prøve å få tatt flere bilder av andres biler etterhvert, håper også folk spør om jeg kan ta bilder av bilene dems Gjør dette med glede, man får aldri nok erfaring spør du meg Jeg tar også andre "oppdrag", så det er bare å høre med meg om dere er interessert. Pris: Varierer, men hør med meg så skal vi nok komme til enighet Starter av med noen jeg tok 20/07-11 av min egen bil: Og så noen fra en liten "photoshoot" jeg tok 20/07-11 av -Erik- sin m3: Og så noen av både -Erik- og min sin sammen: "Reserverer" et par innlegg under denne slik at jeg kan legge ut flere bilder der senere. Om dere har lyst at jeg skal ta bilder av bilen deres, ta gjerne å spør Tar gledelig imot en liten bonus for bilder jeg evt tar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 Disse blei tatt ifjor høst (2011), men glemte helt å legge de ut. Fikk lånt en Tesla over en helg, så jeg måtte ta noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 *Reservert* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Flotte bilder av flotte biler Intrisert og ta noen bilder av min bil?? kjører glatt til telemark får slike bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Woow! Her var det mange bra bilder!! Liker veldig mange av bildene, spesielt de som er mørke, liker stilen! Skulle gjerne hatt noen sånne bilder av bilen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Fine bilder. Jeg tar også bilder. Hdr og forskjellig. Hvilket kamera bruker du? Gammel skrægg jeg hadde.. Det her er ingen bil da, men slenger det med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Fine biler! Sikkert spurt om det før, men hva slags senk har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~ES Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Kjempe fine bilder ! Om jeg er i området så skal du få ta bilder av min! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 ERIK. Bilder snart av min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 bra bilder av to flotte biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2011 Takk, godt å høre at bildene faller i smak hos folk! RemiE39: Det gjør jeg med glede Vet du om noen fine "spots" for å ta bilder? jacobsen91: Alltids mulig å få til noe en gang. Vurderer sterkt å dra på bmwccn på rudskogen, om du skal dit så er jo det en mulighet? Kjexx: Canon 550D Haug: Ja, vi har vel diskutert det tidligere. Justerbart fra TA Technix Selges på PartsandRetards.no ~ES: Høres bra ut, kan hende jeg er i området ditt en gang ila sommeren/høsten, da jeg har slekt i Volda/Ørsta. Sofakingfresh: Ja, nå må vi snart få til noe her altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Er ikke så kjent i telemark.. bor i tønsberg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2011 Tenkte nærmere tønsberg Om det er sol og fint vær en dag så kunne jeg tatt motorsykkelen på tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 sånn ja.. er en gammel BP bensin stasjon her.. 100% strøkent.. og mangen fine steder langs vannet Mye skal du ha?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Nydelige bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå