Erik89 Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2011 Takk sånn ja.. er en gammel BP bensin stasjon her.. 100% strøkent.. og mangen fine steder langs vannet Mye skal du ha?? Det høres ut som et bra sted ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Det høres fint ut :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Tenkte jeg skulle bumpe denne opp litt. Jeg tar bilder av bilen/mc´en din for en billig penge Her er to fra turen til Gvarv i helga: Og et fra skien: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Noen som ønsker bilder av bilen sin som bor i nærområdet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Her har dere noen fra søndag, uten redigering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Oppdaterte første siden med bilder av en Tesla som jeg fikk lånt over en helg ifjor høst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå