j_b Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Noen som kjenner historikken til denne m3 30 som er til salgs på finn? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28821495 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwelsker Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 jeg er interessert i den, men selger svarer verken på tlf eller mail, vet ikke dette er noe seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Utenom fargene på understellet, så er jo den der helt rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Den er solgt den bilen, går vist i Oslo tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwelsker Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 ok, men da kunne han ha svart eller slette annonsen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Den er solgt den bilen, går vist i Oslo tror jeg. Tror nok den går i Halden. Står en E30 M3 ikke så langt fra der jeg bor. Husker ikke 100% skiltnr., men mener det er veldig likt det denne har hvertfall, og så har den akkurat samme farge og felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Kammerat sin bil, den er solgt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Kan også bekrefte at denne er solgt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå