Gå til innhold

Mye tror dere at en fyr/Firma kan ta for å pusse en bil?

Share

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg lurte litt på hvor mye et firma tar for å sparkle og pusse en bil.. Noen må vell vite ca pris? Er ikke så mye sparkling og pussing egentlig.. er bare en bulk som jeg har begynt på, er på siden og hjulbuer... Har tatt rust men nå trenger jeg å sparkle og pusse... Men har ikke så greie på det og da hadde det vært flott å satt den bort ;)

Takker for all svar jeg kan få :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke er en erfaren lakkerer,så kan det være mye mere jobb en det ser ut som.Jeg pusset på en E36 å trodde det så bra ut,men det var det ikke desverre,ble mere jobb.

Vanskelig å si pris å tid,da lakkerere vil se omfange før man får en konkret pris/tid.Men lykke til,koster penger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke er en erfaren lakkerer,så kan det være mye mere jobb en det ser ut som.Jeg pusset på en E36 å trodde det så bra ut,men det var det ikke desverre,ble mere jobb.

Vanskelig å si pris å tid,da lakkerere vil se omfange før man får en konkret pris/tid.Men lykke til,koster penger :)

Hehe :P Er en del ja ;) Men Skal bare ha han til å sparkle og pusse over 2 steder på bilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkle og pusse 2 steder på bilen kan være en halvtimes arbeid eller en ukes arbeid.

Helt umulig å si hva det kan koste, ihvertfall med så lite info.

Må nesten bare få noen til å se på det og få en pris på det viset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt og spørre om slikt på et forum, når du ikke har bilder eller noe info engang!

få noen til og se på det, så slipper vi det, er ikke så mye og si egentlig..

Dumt? Ehh, Skjønner hva du mener.. Men er vell ikke dumt på et FORUM ? Er ikke det der man skal spørre om ting og skaffe seg litt info da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sendt bildene til div firma og høre på prisoverslag. De vil nok ikke kunne gi korrekt svar uten å se bilen, men forhåpentligvis vil du få en ide om hva det vil komme på. :)

Hmm, Har jeg ikke tenkt på #-o da skal jeg sende bildene til de firmaene vi har i Larvik :) Takker for svaret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...