Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er ny her, men har hatt flere bmw'er gjennom årene, vurderer å kjøpe en m3 e30 ombygd på finn med 3,2l motor, men den er ikke godkjent.

Lurer på om det er noe spesielt jeg må se etter?

Er det vanskelig å få den godkjent, og hvor mye koster en sånn godkjenning om man gjør det selv?

Ser at det var en blå m3 e30 her inne som godkjente med samme motor. Så det skal vel gå ann da? Om man kjøper en ferdig bygd bil liksom?

Skrevet

Kan du vente med det til torsdag?

Jeg er i Tyskland nå og gidder ikke skrive alt jeg kan skrive fra mobilen.

Min er godkjent med 3.2l, og min er en orginal E30M3.

Tipset jeg kan komme med her og nå er at for all del IKKE kjøp en E30M3 som står noe annet enn M3 i vognkortet på. Dvs ikke en 316 som liksom skal vere M3.

Skal gi deg svar på alt du lurer på så snart jeg kommer hjem i sofaen, men først skal jeg på Nürburgring ;)

Skrevet

Ja dirtydicky(litt rar nick :) )

Larsen, hadde vært flott det, var og leste hele tråden din for par dager siden. Men den bilen jeg var ute etter er nå solgt, sa han over her. så jeg må finne meg en annen bil, er i dialog med annen fra bimmers som vil selge bilen sin, har sendt meg masse info og slik, venter på bilder bare. Men å få alt info fra en som har gjort alt (byggingen og godkjenningen selv) er ikke noe å tvile mer på :)

Skrevet
Kan du vente med det til torsdag?

Jeg er i Tyskland nå og gidder ikke skrive alt jeg kan skrive fra mobilen.

Min er godkjent med 3.2l, og min er en orginal E30M3.

Tipset jeg kan komme med her og nå er at for all del IKKE kjøp en E30M3 som står noe annet enn M3 i vognkortet på. Dvs ikke en 316 som liksom skal vere M3.

Skal gi deg svar på alt du lurer på så snart jeg kommer hjem i sofaen, men først skal jeg på Nürburgring ;)

kommet hjem mister?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...