bmwelsker Skrevet Juli 22, 2011 Skrevet Juli 22, 2011 Hei, er ny her, men har hatt flere bmw'er gjennom årene, vurderer å kjøpe en m3 e30 ombygd på finn med 3,2l motor, men den er ikke godkjent. Lurer på om det er noe spesielt jeg må se etter? Er det vanskelig å få den godkjent, og hvor mye koster en sånn godkjenning om man gjør det selv? Ser at det var en blå m3 e30 her inne som godkjente med samme motor. Så det skal vel gå ann da? Om man kjøper en ferdig bygd bil liksom?
Larsinnj Skrevet Juli 22, 2011 Skrevet Juli 22, 2011 Skal gå fint med godkjenning med det så lenge du klarer å holde vekta under det som står i vognkortet.
kvammis Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Går vel ikke (smerkefritt ihvertfall) i denne siden det ikke er en M3 ?
Larsinnj Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Uyviklet en ny standard for E30, M3 eller ei. Opptil 330hk og 350nm skal ikke være problem å få godkjent.
SSM Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Kan du vente med det til torsdag? Jeg er i Tyskland nå og gidder ikke skrive alt jeg kan skrive fra mobilen. Min er godkjent med 3.2l, og min er en orginal E30M3. Tipset jeg kan komme med her og nå er at for all del IKKE kjøp en E30M3 som står noe annet enn M3 i vognkortet på. Dvs ikke en 316 som liksom skal vere M3. Skal gi deg svar på alt du lurer på så snart jeg kommer hjem i sofaen, men først skal jeg på Nürburgring
Dirty Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Tipper du tenker på bilen som står i mandal, den er soglt
bmwelsker Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 Ja dirtydicky(litt rar nick ) Larsen, hadde vært flott det, var og leste hele tråden din for par dager siden. Men den bilen jeg var ute etter er nå solgt, sa han over her. så jeg må finne meg en annen bil, er i dialog med annen fra bimmers som vil selge bilen sin, har sendt meg masse info og slik, venter på bilder bare. Men å få alt info fra en som har gjort alt (byggingen og godkjenningen selv) er ikke noe å tvile mer på
bmwelsker Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Skrevet Juli 31, 2011 Kan du vente med det til torsdag?Jeg er i Tyskland nå og gidder ikke skrive alt jeg kan skrive fra mobilen. Min er godkjent med 3.2l, og min er en orginal E30M3. Tipset jeg kan komme med her og nå er at for all del IKKE kjøp en E30M3 som står noe annet enn M3 i vognkortet på. Dvs ikke en 316 som liksom skal vere M3. Skal gi deg svar på alt du lurer på så snart jeg kommer hjem i sofaen, men først skal jeg på Nürburgring kommet hjem mister?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå