Vegah Skrevet August 21, 2011 Forfatter Skrevet August 21, 2011 Da er det litt deler på veg i posten igjen, deriblant noen 15x7,5 MiM felger. Hvilke dekk kan jeg ha på disse? vil 195-45 passe fint ?
Vegah Skrevet August 21, 2011 Forfatter Skrevet August 21, 2011 Nå som jeg skal til med topp-bytte skal jeg og bytte pakninger, kan noen linke meg den jeg trenger ? mvh.
mxsondre Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 Gå på koed.no- motordeler også bestiller du slipesett. I dette sette er det blant anna, toppakning,ventiltentinger, ventildeksel pakning osv. Burde også bytte regreima + strammer da du først driv på
Vegah Skrevet September 10, 2011 Forfatter Skrevet September 10, 2011 Liten update. Har holdt på litt i kveld. Rev opp i bagaresjerommmet for å skjekke etter rust. Det virket greit. Skal vaske imorgen Det har også lekt litt vann inn i antennhulla. Men var tørt på v.b h.b var de noe gjørme aktig. Samt jordinga hadde løsnet. Demonterte også baklyktene, skal byttes. I ene lykta var det5 pærer! Bilder kommer imorgen
Vegah Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 Noen som har en DIY hvordan man bytter topp på m20 ?
Vegah Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2011 Da var topp, registerreim, strammer, toppakning, eksospakning etc byttet og bilen er på vegen igjen! Herlig drag i den til å være b20. Jeg har og satt i tåkelykter, relè, sikringer og bryter. Men de vil ikke lyse. Kanskje det mangler noe fra bryter og inn til instrumentpanel, for det lyser ikke der heller. Det kan også være bryteren som er ødelagt. Noen ideèr?
Vegah Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2011 Har også montert nye baklykter. Hjalp meget mye på helheten. Skal ta ut rutene for å sote de en dag. Skal også polere den skikkelig opp igjen før kulda slår inn for fullt. har noen is-lippe for salg er det bare å hyle ut!
Vegah Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2011 Byttet nettopp luftfilter. Det andre så ut som det aldri hadde vært byttet. Det var fullt i støv, litt olje (hvor kommer denne fra?), og fullt i tomme solsikke frø. Var godt å få i K&N innsatsfilter! Pene lyden!
speedtouch01 Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Kjekt og lese at det går fremover og at du har fått bra sviv på den igjenn, Sikkert ikke dumt og bytte luftfilter heller nei har du bytta olje+oljefilter og da ? Eg komme gjerna innom og høre på gangen i an snart
Vegah Skrevet November 2, 2011 Forfatter Skrevet November 2, 2011 Eg bytta olje og oljefilter for 20 mil siden, må eg gjør det igjen ? Og me hadde jo avtale at du sku lufta den litt når du drar deg hjem fra sjøen
Vegah Skrevet November 24, 2011 Forfatter Skrevet November 24, 2011 Lurer på om jeg mangler en ledning fra tåkelysbryter ? Så knipset jeg noen høstbilder for noen dager siden
speedtouch01 Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Har laga ein rele teining te deg, men de e kannsje gammalt nytt for deg koss ett rele e kobla
Vegah Skrevet November 24, 2011 Forfatter Skrevet November 24, 2011 Har noen H&R coilovers til E36 318. Stor jobb å få de til å passe på e30 ?
Vegah Skrevet November 26, 2011 Forfatter Skrevet November 26, 2011 Ingen som vett om problemene med tåkelysa eller om det er vanskelig å få e36 coilovers på e30 ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå