MikaelR Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Ingen som vett om problemene med tåkelysa eller om det er vanskelig å få e36 coilovers på e30 ? Trur det blir vansklig å få e36 understell på e30, før e36 har delt fjærbein å spindel frammel, å e30 er fjærbeinet å spindel i samme støkket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Tenkte bare de fremme. jeg får se, kanskje det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 Her en noen nye tanker/to do for vinteren: IS-lippe (har bestilt) M-tech 2 ratt (har bestilt) 40/40 Supersport (har liggende) Senkeskåler fremme (kanskje) Lakkere fanger bak og fremme hvit Stereo Koble opp tåkelysa (mangler noe) Tone ruter (kanskje) Gå over bremser og understell Kom gjerne med tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2011 Da var is-lippa kommet har også kjøpt inn stereo, 2x12" rockford 2x6"x9" rockford 2x6,5" rockford 2x jbl 4 kanaler 1x sony xplode spiller fikk dette til en grisebillig pris, tok det bare Det blir å bruke den største forsterkeren på subbene selvfølgelig, og bruke den andre på 6,5" Når jeg skulle montere var subben 2cm for lang/bred så den var umulig å få nedi, og høyttalerene var for store til å passe i hullet. Og da jeg kappet i hattehylla var det så mye metall der at jeg turte ikke kappe igjennom, er vell en grunn til at det er der ? Kom gjerne med forslag om hvordan dere andre har gjort det Blir vell å demontere litt innvendig i løpet av jula å trekke litt kabler og prøve interiør fra e36 Dårlig bilde med is-lippe, må lakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Jeg har alt du trenger til forstillinga.. e36 fjærbein med coilovers, k-sport camberplater, eksentriske bærebruforinger, m3 315x28skiver og kalippere med m-logo.. kan få det for 4000,- pluss frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Her har du for å få 5-bolt bak også viewtopic.php?f=14&t=211472 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Og her er en annen fin oppgradering jeg har liggende:) viewtopic.php?f=14&t=211993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2011 Jeg har alt du trenger til forstillinga.. e36 fjærbein med coilovers, k-sport camberplater, eksentriske bærebruforinger, m3 315x28skiver og kalippere med m-logo.. kan få det for 4000,- pluss frakt. Hadde bare planer om å tilpasse de coiloversa jeg har, og beholde alt annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Noen som kan photoshoppe hvite compomotive M05 på min bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2012 Idag har jeg vært å henta felger, samt vasket di godt når jeg kom hjem Har fjærna 320i merket bakpå, ble mere clean med en gang. Blir prøvemontering imorgen. Samtidig skal jeg legge opp kabler til litt stereo Hadde også vært morro å få vasket den. Må også prøve å få noen til å se på disse tåkelysa mine snart... Godt nyttår folkens ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Idag har jeg fått lagt opp stereo, tatt ut bakseter og hattehylle. Skal trekke opp igjen hattehylla i sort med bassporter i Jeg lurer på om dere som har 6x9 i hattehylla, har dere stivt av på noen måte eller har det ingen betydning? Kompis i arbeid med felgvasking Før: Fjernet bakseter og hattehylle Hattehylla, falmet og fæl Kabler, la to strømkabler Begynt med soting Skal fortsette mer med soting en dag jeg har tid, og så skal jeg ta bilder av bagasjeluka etter fjerning av 320i merket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Skulle egentlig gjøre mye fornuftig idag, men på grunn av ulykke på jobben har en kollega omkommet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbo89 Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Syns det går seint her Vegard , få fingen ut så de kansje blir bra bil te du er 18 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Syns det går seint her Vegard , få fingen ut så de kansje blir bra bil te du er 18 ! Jepp, sånn er det når jeg må skru Vitara for deg, og du må ha leigebil ! OnT: Hadde bilen på bukk i forigår og det er fortsatt lite rust under, untatt kanalene. Men jeg må nok bytte litt foringer, samt litt bremser Fikk ryddet litt i garasjen idag, og satser på å få bilen på bukkene å begynne med dempere og bremser etter begravelsen imorgen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå