Vegah Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 Da er det tid for en aldri så liten oppdatering; Snøen er endelig borte og sommerfelger er på veg på. tok borti kalipperene fremme så må ha spacere framme, bør jo ha det bak også for utseende Men har iallefall fått byttet dempere på bilen nå, byttet bak idag, og forran imorgen. Her ser dere nye fjæra og demperen tenkte å lakke kalippere fremme og kalippere bak. Lurer litt hvilken farge, hvitt som alt annet ? Litt stereo; shining av felger Hentet også fire nye sommerfelger, og fire vinterfelger idag, sommerfelger av type ; Kommer litt flere bilder når senken er montert fremme og når compoene er på fremme også neste som skjer nå er lakkering av speil, fangere og lippe
kimbo89 Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Må få ut det flotte bilde Vegard ! Men, ser bra ut dette her, fortsett sånt så blir de nokk bil av denna og tilslutt
Vegah Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 har montert spacere og fått på compoene fremme også idag Skal se hva jeg får gjort mellom jobb og skole imorgen, blir kanskje noen bilder
cin Skrevet Mars 12, 2012 Skrevet Mars 12, 2012 Kortid ska du selga felgane tilbake te meg då? Blei bra med dei på
Vegah Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 Kortid ska du selga felgane tilbake te meg då? Blei bra med dei på Må bare komme å hente
Vegah Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Skrevet Mars 14, 2012 har noen en termostat og en temp. føler og selge meg ? har prøvd å lufte og heist opp fronten osv idag, men til ingen nytte. Trenger også mengdesensoren for olje og vann. Det lyser i checkpanelet. Noen som har ?
Vegah Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 Skal vifta gå slik som turtall på motor ? Trenger fortsatt som vist ovenfor. IS-lippe ble montert idag, imorgen skal jeg legge ut noen bilder
Hawkon88 Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Pen bil! Syns du skal gå for gule lykter jeg! Jeg ville også forsøkt å lakke chromebuene svart matt. Du ser hva jeg mener på de siste bildene. Får litt rallypreg syns jeg:) Viften skal følge turtallet til motor ja.
Olav Otterlei Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Hvis du har viskosekobling på kjølevifta di, skal ikke vifta følge motorens turtall konstant. Viskosekoblinga fungerer slik at den strammer seg ved varmluft for deretter å kjøle radiatoren og da kan den følge motorens turtall, men viskosekoblinga åpner seg når enten motoren er kald/lunken eller avkjølt og da surrer den bare sakte rundt. Hvis vifta di går konstant hele tiden er viskosekoblinga defekt
Vegah Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 Det nærmer seg EU-kontroll, og tannstanga mi må byttes, har e36 tannstang liggende, om noen har tips takker jeg for det. Annet jeg trenger er TÜV til senkesettet, supersport 40/40. Felgene på bildet selges, trenger tre nye dekk, 3000kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå