mathiasgranberg Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Pris uten motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Selges helst samlet, men skal det deles opp så blir det rundt 65000,- for komplett bil uten motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Er bilen ferdig med motorkjørbar nå eller er det ikkje gjort noe mer enn det som står i første post ? Intr i GSXR 600 i innbytte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Bilen er ikke kjørbar nei, så det er det i første post som gjelder. Ja det kan jo være interesant hvis ingen har cash til og kjøpe bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Glassfiberdeler eller stål ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 står at den er bygget i orginale deler i stål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Så det etterpå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Får bumpe denne litt. Selges for 100000,- som i utgangspunktet ikke er dyrt med tanke på hva alt dette koster. Så skal du prute så får du finne en annen bil. Følger med m535 diff med brems, startech baklykter og litt diverse hvis handelen går smooth. Gjenstår enda litt arbeid, men skrur på bilen de få dagene jeg har tid. Send pm for mer info hvis du er interessert. Selges kun komplett! Kan byttes i e46 m3 som er momset inn til landet event. grei bruksbil med litt motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Ingen som vil ha et prosjekt nå som høsten nærmer seg? Venter bare på bensinpumpe nå så blir det og prøve på oppstart. Satser på at den kommer før helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 va du kankje inntrisert i den m5 e34 eller rx1 turbo snyscooter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Send meg noen bilder og litt info om den m5en på pm så får vi se. Setter jeg meg på den snøscooteren der er jeg redd for at det blir det siste jeg gjør, så den utelukker vi foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Hehe..mener jeg har sendt moen bilder på pm til deg:-P har skreve til deg tiligere der:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Sendte deg pm jeg, hvilke motorfester? hvordan er motoren plassert? vet du hvor mye mellomaksel ma kortes inn? har du laget ferdig giroverføring? laget alle delene for og flytte bkf foran ved lykten?har du ett tlf nr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Har du noen bilde av motor romme å slikt? Fåd start på bilen nåh? hva gjennstår d før man kan kjøre å bruke bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningvel Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 100 000 ,- med alt? Hvir står bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå