Dirty Skrevet November 4, 2011 Forfatter Skrevet November 4, 2011 bytta coil så ble den mye bedre litt rar enda, men går fint ann å kjøre
Dirty Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 Hehe ja var morro det Men sleit med varmen, gikk varm flere ganger skikkelig varm Hehe
|Ole| Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Ok? Var ikkje det den bilen der som hadde så bra kjøling? Eller var det du som blei varm i trøya?
Dirty Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Ok? Var ikkje det den bilen der som hadde så bra kjøling? Eller var det du som blei varm i trøya? bra kjøling, men hjelper lite når arp boltene har strekt seg
Dirty Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 ja skulle ha etterstramma de, alle på innsugsiden satt skikkelig løst hehe men er vinter så tar det ikke så tungt, river av toppen på fredag
|Ole| Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Ok, ja det er vel det einaste eg har fått gjort siden min sesong var over. Har tatt ei lengre pause no men skal prøve og få gjort nokke imorra tenker eg Har du planer om fleire oppgraderinger i vinter?
Dirty Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Ok, ja det er vel det einaste eg har fått gjort siden min sesong var over. Har tatt ei lengre pause no men skal prøve og få gjort nokke imorra tenker eg Har du planer om fleire oppgraderinger i vinter? Hehe ja er godt med pause au Skal gjøre masse i vinter Har endel planer, men ikke helt bestemt meg enda
Dirty Skrevet November 12, 2011 Forfatter Skrevet November 12, 2011 Yess da var jeg igang av med toppen, grei skruing
Bogen. Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 Du har gjort mye bra med utseendet på denne bilen etter du kjøpte den. syns den begynner å bli veldig bra:)
NeonMuffler Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 så at du dreiv å skrudde endel på rudskogen ja, også hadde du en lei tendens til å snurre foran meg hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå