joachim sørlie Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 grattis med oppstart og prøvetur da morro!
Christer Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Bruker skilta fra m3 og 328? Hehe nei er ikke så galt, men vi kjører med team turtall skilter begge to
M|Fjeld Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Hahaha Gratulerer med oppstart Kim! Blir sikkert moro å sladde med mer problemfri bil
Dirty Skrevet April 17, 2012 Forfatter Skrevet April 17, 2012 Kjørte motoren varm. lot den stå over natten så gikk jeg over alle boltene og sjekket at de hadde samme moment, Ser flere gjør det sånn så regnet med det er godt nok?
Dirty Skrevet April 18, 2012 Forfatter Skrevet April 18, 2012 Handlet meg en vinge med flapp Til banebilen Satser på det blir bra
Dirty Skrevet April 19, 2012 Forfatter Skrevet April 19, 2012 så og si ferdig i motorrommet nå syns det ble bra med de stålplatene litt racing look
Dirty Skrevet April 24, 2012 Forfatter Skrevet April 24, 2012 Somvanlig så har jeg flaksen på min side alt har fungert helt 100 og jeg har kost meg i hele helga, sikkert kjørt 30-40 mil skulle bare kjøre ned på verkstedet og parkere den plutslelig en skrapelyd 0 turbotrykk turboen fikk ikke olje tett slange Ny turbo er på vei
Dirty Skrevet April 25, 2012 Forfatter Skrevet April 25, 2012 Mens jeg venter på ny turbo som blir hentet av joachim her på forumet i morgen så må jeg jo få tiden til å gå Prøvemontering av breddingen, tilpasser alt på den bilen og bare flytter skjermer og alt over på banebilen og lakker det. står klar for ny turbo Den gamle turboen må vel bare på hylla par bilder fra treff på Søndag
Dirty Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Skrevet Mai 9, 2012 Tja må vel fræse litt liv i denne her igjen har montert nytt understell nå har også handlet inn en bilfrakter blir det veldig harry å lakke den i samme farge som banebilen? hytta grønn og resten svart med noen litt gromme hjul på er planen
joachim sørlie Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 nye turboen din er blitt stjelt, helt til du fjerner dump`n!
Dirty Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Skrevet Mai 9, 2012 Haha bare få sendt den du Dumpventilen har ikke vakum, så den er ute av drift
asv Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Forsåvidt mange som lakkerer trekkbiler i samme farge som banebiler, så spesielt dum tanke er det jo ikke.. At jeg har lite til overs for fargen er en annen sak Men det vet du vel allerede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå