hanskr Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 haha, mer dau motor en det som sitter i den der skal man lete lenge etter.. trenge bare då til hiace
Dirty Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Skrevet Mai 16, 2012 Skulle montere K-sport bak idag men det passer jo ikke? de tar i innerskjerm og den ene gikk jo ikke opp i fjørtornet engang siden det blir så mye vinkel Fra salgsannonsen passer det jo veldig fint
PM.Hagadøkken Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Det eneste kittet fra K-sport som passer e30 uten å modifisere dempertårn bak, er det nye "driftekittet" slik jeg har forstått det. Der er fjørbeinet snudd "opp/ned". Ligger bildet i tråden min:)
Dirty Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Skrevet Mai 16, 2012 Ja så det kittet på GS faen da, selger GS bakdemperene løse?
Dirty Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Skrevet Mai 18, 2012 Go dag Hatt trekkvogna på Eu kontroll fikk 1 feil på en bremseslange så bytter den i morgen så er den eu ok i 2.5år fikk på coiloversbak på banebilen, venter bare på turboen så er jeg klar for Våler nestehelg Fikk også lakka litt hoho
Christer Skrevet Mai 18, 2012 Skrevet Mai 18, 2012 Hehe vi er flinke kim, under en time på fargebytte
Dirty Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Skrevet Mai 19, 2012 Hehe ja Begynner jo å bli grei nå ny lakk på planet også
Dirty Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Skrevet Mai 19, 2012 eneste problemet er POSTEN :( Pakken ble sendt fra oslo på Tirsdag er 4-5 timer ned til meg Og enda har jeg ikke fått den. Den er nødt til å komme på Mandag ellers ser det dårlig ut med Våler
Christer Skrevet Mai 19, 2012 Skrevet Mai 19, 2012 Dæven 36'en min så grei ut med de hjula på bilde der, husk vi har jo min som reservebil hvis ikke din er klar, men du gidder vel ikke kjøre den på våler kjenner jeg deg rett
Christer Skrevet Mai 19, 2012 Skrevet Mai 19, 2012 Nja vet ikke om jeg var sugen på å kjøre med runneren helt opp der, men får se:) sjappa i morra ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå