babjorn Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 V8 i E30 blir alltid tøft uansett hvodan bilen ser ut.Å angående farge,fungerer det meste på bane Stå på,blir bra dette
A.Ertesvåg Skrevet Juli 5, 2012 Skrevet Juli 5, 2012 Denne bilen blir jo grom!! Den motoren er jo heftig i E30 Stå på !!
Dirty Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Skrevet Juli 5, 2012 Jo takk senka traværs og monterte motorfester idag eksos i morgen
HypeTraxX Skrevet Juli 5, 2012 Skrevet Juli 5, 2012 Jeg er ikke helt oppdatert på denne doningen nå som det ble v8.. No offence! Men satser du på å rekke Gatebil?
Dirty Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Skrevet Juli 6, 2012 Siden et er snakk om Kim, ja meg. Så har jeg aldri flaksen på min side. så jeg skal tydligvis til Tyrkia den helgen. Småforbanna!
Dirty Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Skrevet Juli 6, 2012 Kom over en cab, måtte bare få handla den, 2.5l Nylakka et bra eksemplar. bruker olje så bytter motor så fort jeg har fått tak i en.
HypeTraxX Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Siden et er snakk om Kim, ja meg. Så har jeg aldri flaksen på min side. så jeg skal tydligvis til Tyrkia den helgen. Småforbanna! På selveste hovedtreffet !?? Får håpe de rustne og eksos lekasje taxi`ene der nede gir deg noe form for bil opplevelse da! Ved trange gater og tunneler bruker de hornet på dagen og blend på natta Grattis med cab! Mye går motor`n for? Andre problemer? Jeg skal handle inn en 2,5l i nærmeste framtid!
Dirty Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Skrevet Juli 6, 2012 Hehe skal bare ligge på hotellet motoren er en 2.7 portatopp trimkam ++ alle lager skal være nye ringene skal være nye brukte olje etter første oppstart, tror de må ha montert ringene feil. god komp så går godt, men ryker noe helt vanvittig, FLAUT Litt blanda følelser hos meg ang.Cab men liker den mer og mer
hylle Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 cab er tøft som faen! kan bytte den i den jeg har med 4l v8!
Dirty Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Skrevet Juli 8, 2012 Hehe tror ikke jeg kan bytte vekk denne, den er så god stand Tok ut den gamle og satt inn den nye motoren igår. vært å kost meg i sommervarmen her idag
Dirty Skrevet August 13, 2012 Forfatter Skrevet August 13, 2012 Har ventet på masse deler, og vært på ferie. Men nå er jeg igang igjen problemet er at jeg kjøpte en 240mm sinter clutsj, men passet dårlig, Bruker 540 svinghjul, hvem selger clutch som passer?
///Mr.X Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Hi's is alive!!! Go: ebay.com, 540i F1 clutch kit
Dirty Skrevet August 13, 2012 Forfatter Skrevet August 13, 2012 Haha Har sett på de der, men er jo bare en vanlig lamell? holder det til en s62 a? par bilder fra igår. Tok ut motoren igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå