///MPower Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Da er de bytta og ny eier henter motor i morgen Hva ga du opp ? Jeg som trodde du skulle være først ut med å prøve sånn "flasha" ecu !! er nok ikke første med sånn ecu, flere som har startet opp med den og ting ser ut for å fungere.
Dirty Skrevet August 19, 2012 Forfatter Skrevet August 19, 2012 Har startet på eksosen idag, tenker jeg vipper motoren i i løpet av uken og bygger eksos videre. Bilen står klar til å få montert v8eren satser på den er høyt nok oppe
Christer Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 jeg har mine tvil om elefanten vår greier å løfte så høyt.?
Dirty Skrevet August 19, 2012 Forfatter Skrevet August 19, 2012 http://www.facebook.com/photo.php?v=10151155831585211 Haha, m5n fikk kjørt seg dro den rett av bukkene
M3 Yngve Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Er vel flere som har fått start ja, men er det noen som har vært på aktiv banekjøring med sånn ecu ? At de går til 8000 rpm, vanosene og ellers alt annet virker som det skal !!
///MPower Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Er vel flere som har fått start ja, men er det noen som har vært på aktiv banekjøring med sånn ecu ? At de går til 8000 rpm, vanosene og ellers alt annet virker som det skal !! nei det er vel få som vet hehe, har selv litt problemer med å få den til å gå skikkelig, men om det er ecu eller andre problemer gjenstår å se.
hylle Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Har lært en ting: avtagbar front + v8 = <3. Kommer ikke engang til å tenke på å ta ut motor igjen før det er på plass. Se hardtop sin prosjektråd. Da slipper du og å ha bilen så høyt. Får du på kassa engang om motor er i bil?! I dont..
Dirty Skrevet August 20, 2012 Forfatter Skrevet August 20, 2012 ja burde nok lage avtagbart. har ingenting igjen i froten uansett så. Motoren glir jo ned på 5 min uten girkasse, spent på hvordan den glir nedi med eksos\girkasse jeg får på girkasse når motoren står i bilen ( det ser i allefall ikke noe trangere ut en med en m50)
Dirty Skrevet August 20, 2012 Forfatter Skrevet August 20, 2012 Å fytti helvette JA det blir avtagbar front neste gang motoren skal ut\inn, vanvittig trangt men nå er den på plass i det minste. men org clutch så spennende å se om det holder, har ikke fått den andre enda må bygge om den ene manifoilen litt tar i styrestaget Så spent på om jeg får det ut, uten å ta ut motoren
Jørgen-A Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Lurer vorkelig hvordan denne motoren tåler turbo jeg altså. Her hadde det blit kjørbarhet med 1000hk;)
M3 Yngve Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Lurer vorkelig hvordan denne motoren tåler turbo jeg altså. Her hadde det blit kjørbarhet med 1000hk;) Må nok sette foringer i dem, skal man ha noe over 600 hk. Tror Limmet har det i sin, men Endre og Martin har org på Ess presse, sprut og E85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå