Dirty Skrevet September 22, 2012 Forfatter Skrevet September 22, 2012 har hørt det samme fått denne hjem i garasjen idag
kvammis Skrevet September 22, 2012 Skrevet September 22, 2012 Jone sin gamle ? Grattis forresten ! Selge den ?
Dirty Skrevet September 22, 2012 Forfatter Skrevet September 22, 2012 Hehe ikke til salgs, må først få ferdig motor og alt hehe
M3 Yngve Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 Ser jo mye bedere ut, nå når du fikk vaska den
Dirty Skrevet September 23, 2012 Forfatter Skrevet September 23, 2012 Hehe ja, idag har jeg montert alt inni den og vasket den skikkelig inni også langt inn elnett i bilen og koblet på ecu må bare koble opp bensinpumpa så er det muligheter for at den starter også hehe
Dirty Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2012 har gitt M3n full fokus de siste ukene, men idag tok jeg noen timer på banebilen Måtte av med innsug, bygge om litt på div slanger, koblet opp bensin og kjøleslanger lagde også en giroverføring som ble montert Monterte BKF koblet opp div på denne også
Dirty Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2012 Kommer seg nå, blir nok å prøve seg på å starte den til helgen Driver å koble opp oljekjøler
Thunegutt Skrevet Oktober 31, 2012 Skrevet Oktober 31, 2012 Synes den oljekjøleren din så liten ut... Er det ikke en banebil du bygger? Du har jo god plass når du ikke skal ha intercooler der
Dirty Skrevet November 1, 2012 Forfatter Skrevet November 1, 2012 Må bruke det man har, Hehe mulig den er litt liten, men er jo ikke kjøler orginalt på s62 engang så
Dirty Skrevet November 4, 2012 Forfatter Skrevet November 4, 2012 Har koblet opp det elektriske MEN signalkabel til startrelet er helt dødt, Noen som har koblet opp S62 i e30 og har noen tips? har hentet ut signal fra Pin 2 og pin 10 preface og facelift, er ikke sikker på modell jeg har så la opp begge, har ikke prøvd å starte den, starteren går rundt dog. mulig jeg har glemt noen pluss\minus til hjernen men har godt over alt flere ganger. LEI edit: et Hakk videre, fant ut at pin 6 og 7 som skal gi tenningstrøm til ECU ikke hadde strøm Tvanskjørte bare noe strøm på kablene men forsatt ikke noe liv i kabelen til Pumpa, hmm
Dirty Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 Det elektriske er nå fikset MEN KRISE!! Tenkte å starte motoren idag skulle til å mintere Triggeren på kassen, og til min store skuffelse, girkassen jeg har montert, Har ikke triggerføler i kassa !!!!!!! Selger sa det var uttak til føler så glemte jo helt å dobbeltsjekke det. er det mulig å båre hull tro? er vel sykt nøye ?
Dirty Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 hmm fant ikke noe bruker på mpower har du hele brukernavnet ? Ah er vel //mpower ja får sende han en pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå