Dirty Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 kan jo regne 15 tusen + når den skal ned i noe annet en e39 holder på med eksosen, Sliter litt med den får den ikke langt nok opp. slik det er nå så er den 4 cm fra bakken på det laveste punktet, er vel alt for lavt? ser jo ut som den er milevis ifra på bildet, men ligger et par millimeter ifra girkasse traværs og gulv bortover lydpotta er bare noe jeg testa skal ikke ha den der, da subber den nok i bakken under pådrag
thorbis Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 15k bare? har vel brukt snakrt 150k jeg. du får ikke svinge eksosen mere sammen og opp mot enden på kassa da? litt sånn som eksosen ligger på e30 med m20? litt inni tunellen? 2.5" du bruker?
Dirty Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 15k bare? har vel brukt snakrt 150k jeg. du får ikke svinge eksosen mere sammen og opp mot enden på kassa da? litt sånn som eksosen ligger på e30 med m20? litt inni tunellen? 2.5" du bruker? Hehe ja pengene flyr jo men Ja må vel kanskje prøve å legge den i tunellen, men den blir jo uansett veldig lav før den kommer inn i tunellen må jo over girkasse traværsen. 2 potter ut bak tenker jeg, blir vel ikke alt for harry på en e30 ? Som du ser her så ligger den veldig tett på girkassetraværsen kan jo heve den litt også men
thorbis Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 50k er med alt. da er det facelift motor med alt rundt også. radiator tanker osvosvosv. er ikke dyrt det. du hadde vel den gamle typen motor også glen. går billig de mtp dårlige veivlagre og vanoser. ja har liggi og sett endel på eksosen sjøl også, må nok trylle litt der for at det skal bli god klaring uten og lage tuneller i karossen. heve bilen er totalt utelukka for min del. om ikke anna så skal den mer ned!
Dirty Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 50k er med alt. da er det facelift motor med alt rundt også. radiator tanker osvosvosv. er ikke dyrt det. du hadde vel den gamle typen motor også glen. går billig de mtp dårlige veivlagre og vanoser. ja har liggi og sett endel på eksosen sjøl også, må nok trylle litt der for at det skal bli god klaring uten og lage tuneller i karossen. heve bilen er totalt utelukka for min del. om ikke anna så skal den mer ned! Hehe har 3 millimeter fra dekk til skjerm når jeg har full rattutslag, så får den ikke ned mer uansett
thorbis Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 joda 2mm har bestilt meg time hos eksosmestern i skien jeg. orker ikke bygge eksos hele sommern som brenner opp for så og få kjørenekt pga støy. veit det er litt latmans og ikke bygge det sjøl, men byge meg 3-4 simons anlegg i 2010 og alle brant opp etter et par dager på bane så nå skal jeg ha skikkelige greier. ferrita rustfritt helt ut.
Dirty Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 Hehe ja frister jo det kjenner jeg, men får heller dille litt i garasjen se om jeg får det til. brant opp hvordan fikk du til det hehe ?
thorbis Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 nja eksosen blei bare alt for varm så pottene mista all dempefunksjonen sin så db`n gikk rett til værs. simons selvbygger potter er kjent for det desverre, men hadde ikke trodd de sku holde så kort.
Dirty Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 Såpass ja, nei her går det i biltema potter de funka i fjor så funker nok i år også, haha
joachim sørlie Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 biltema demper jo så fryktelig mye.. -.-
Dirty Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 Dempa under støykravet så ikke noe problem det
thorbis Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 sålenge den går under lydkravet er mye gjort. er så tullete med bare 100db på bane. ds3 racingen min er oppgitt til 96db og den er dønn orginal. 120db hadde vært mye bedre hehe.
matsrh Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 Syns du skal kjøre 2 single utblås på eksosen Slik som e21 323 Tror det hadde vært tøft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå