Dirty Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Skrevet Februar 5, 2013 Faen det her blir bra Jo Takk begynner å bli slik jeg vil ha den, på Torsdag blir det nytt bur. det blir bra christer på forumet var innom med denne godbiten, Siden BKF er fjernet så er det et stor hull i torpedoveggen så denne her vil gjøre jobben sin utenpå bremsestaget Video, noe vanos kakling periodevis på tomgang vet ikke helt hva det kommer av siden det kommer å går.
Dirty Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 Bra det ikke bare er meg som liker det Nå burde den få nok luft
|Ole| Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 Dææææven eg likte det motorrommet Har det gått meg forbi eller har du skreve kva stoff du bruka å dekke med?
Dirty Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 Stoff tenker du på, det jeg har trekt platene med? Har lagt inn en bestilling på litt slitedeler nå Det ble VAC motorsport oljepumpe oppgradering i samme slengen bytter jeg alle rådelager har også kjøpt Vanos overhalingskitt blir jo litt av en jobb, men følte det var nødvendig, med tanke på preface motor
Dirty Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 vanos overhalingskitt, kor fåes det kjøpt? O ring oppgradering har rasling på tomgang så den klarer ikke holde olja på plass. kan få kjøpt overhalte men de koster jo like mye som en ny S62 motor
///MPower Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 vanos overhalingskitt, kor fåes det kjøpt? O ring oppgradering har rasling på tomgang så den klarer ikke holde olja på plass. kan få kjøpt overhalte men de koster jo like mye som en ny S62 motor ah, bare de oringene ja, de får du jo overalt egentlig. det er jo bare til solenoidene. men har du de oppgraderte lokkene med 4 skruer til å ytterligere holde solenoidene på plass? er et problem på tidlige modelller at det klirrer litt pga de ikke har disse. har et ekstra sett vanoser komplett i reserve hvis noe sku streike.
Dirty Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 vanos overhalingskitt, kor fåes det kjøpt? O ring oppgradering har rasling på tomgang så den klarer ikke holde olja på plass. kan få kjøpt overhalte men de koster jo like mye som en ny S62 motor ah, bare de oringene ja, de får du jo overalt egentlig. det er jo bare til solenoidene. men har du de oppgraderte lokkene med 4 skruer til å ytterligere holde solenoidene på plass? er et problem på tidlige modelller at det klirrer litt pga de ikke har disse. har et ekstra sett vanoser komplett i reserve hvis noe sku streike. Å nei de har jeg ikke handlet, henne selges de? ja greit å ha liggende
Dirty Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Skrevet Februar 7, 2013 delenr på lokket : 11367831684 Takker, kostet jo faktisk ikke så ille heller Før eventuelle rabatter, alle deler er originale GS bildeler Koed
|Ole| Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Stoff tenker du på, det jeg har trekt platene med?Har lagt inn en bestilling på litt slitedeler nå Det ble VAC motorsport oljepumpe oppgradering i samme slengen bytter jeg alle rådelager har også kjøpt Vanos overhalingskitt blir jo litt av en jobb, men følte det var nødvendig, med tanke på preface motor Stemmer, det du har trekt platene med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå