PM.Hagadøkken Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 Hvis du har stående pedalboks vill jeg kjørt beholderne rett på pumpene, mye cleanere, og et punkt mindre som kan lekke
Dirty Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Skrevet Februar 28, 2013 Hvis du har stående pedalboks vill jeg kjørt beholderne rett på pumpene, mye cleanere, og et punkt mindre som kan lekke Nja vet ikke om det blir plass under der skal lage noe greie til elgasse au, syns det er greit å ha det i motorrommet egentlig. skal noe til at de koblingene lekker er jo ikke trykk heller så
PM.Hagadøkken Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 Sant det, syns bare det ser bedre ut men er vel smakssak og er det ikke plass er det vel ingen tvil heller
Christer Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 Plass er en ting de ikke er for mye av på den bilen...
Dirty Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Skrevet Mars 1, 2013 Skal se litt på det, men tror nok de bare blir værende i motorrommet Jysla tilbud på gs må kanskje legge inn en monsterbestilling
Dirty Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 Fikk felger og annet snadder i posten idag Felger 9.5" breie et 28 Tror det blir 9.5" bak og 8" forran Kjøpte bare 2 stk for å se hvordan de passet Godt jeg har skjermbreddere på gang nå Ferdig med innsug, bare vente på filter på gundersen nå
|Ole| Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Eg ser det no att eg angra på att eg ikkje kjøpte eit sett som eg hadde hatt bak, dei er jo nesten like dei eg har berre med kant Du heva utsjånad med 10 hakk no synst eg, framheva fargen skikkeleg og fargen blei faktisk finare
Dirty Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 Rått!! gleder meg til å se denne i sommer.. takk Eg ser det no att eg angra på att eg ikkje kjøpte eit sett som eg hadde hatt bak, dei er jo nesten like dei eg har berre med kant Du heva utsjånad med 10 hakk no synst eg, framheva fargen skikkeleg og fargen blei faktisk finare Bare få handla 600 kr stk på gs Ja det ble bra syns jeg Personling så ser fargen mye bedre ut med øye en på bilder, vet ikke helt hvorfor men
|Ole| Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Eg ser det no att eg angra på att eg ikkje kjøpte eit sett som eg hadde hatt bak, dei er jo nesten like dei eg har berre med kant Du heva utsjånad med 10 hakk no synst eg, framheva fargen skikkeleg og fargen blei faktisk finare Bare få handla 600 kr stk på gs Ja det ble bra syns jeg Personling så ser fargen mye bedre ut med øye en på bilder, vet ikke helt hvorfor men Kva du betalte i frakt?
Dirty Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 Eg ser det no att eg angra på att eg ikkje kjøpte eit sett som eg hadde hatt bak, dei er jo nesten like dei eg har berre med kant Du heva utsjånad med 10 hakk no synst eg, framheva fargen skikkeleg og fargen blei faktisk finare Bare få handla 600 kr stk på gs Ja det ble bra syns jeg Personling så ser fargen mye bedre ut med øye en på bilder, vet ikke helt hvorfor men Kva du betalte i frakt? 300 kr
|Ole| Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 rgen mye bedre ut med øye en på bilder, vet ikke helt hvorfor men Kva du betalte i frakt? 300 kr Faen, No blei eg faktisk litt sur fordi det var så billig
Dirty Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 rgen mye bedre ut med øye en på bilder, vet ikke helt hvorfor men Kva du betalte i frakt? 300 kr Faen, No blei eg faktisk litt sur fordi det var så billig Haha har bestilt 2 til nå 8" breie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå