Dirty Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Skrevet Mars 9, 2013 Bra med sving ja! Hva var lyden?? Oljetrykk, har alt for lange slanger så tar noe sekunder ekstra før den får trykk så må kjinne opp trykk før jeg starter den. dilla litt i garasjen idag. tok ned eksosen og bygde den om litt satt også på varmeskjold på bakpottene feste til luftfilteret Fikk lakka disse også Blir dekk i morgen
Dirty Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 http://www.gundersenmotorsport.no/brems ... ks-staende er denne her brukans? venter egentlig på en fra GS bildeler til halveprisen, Men begynner å haste nå den fra GS kommer jo aldri!!!
PM.Hagadøkken Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Blir man automatisk høy på pæra hvis man forhandler Nitron ? Syns bilen din blir bra jeg har ikke erfaring med den pedalboksen, mm har selv hatt, og her Tilton pedalboks , de er jeg veldig fornøyde med, litt dyre, men konge å bruke
///Mr.X Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Traff man et hårsårt tema? Det er jo andres design som er sendt ned til Taiwan for å kopieres, ikke vits i og prøve å legge det under en stol Denne da dirty? http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... ts_id=1073
PM.Hagadøkken Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Traff man et hårsårt tema? Det er jo andres design som er sendt ned til Taiwan for å kopieres, ikke vits i og prøve å legge det under en stol Denne da dirty? http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... ts_id=1073 Overhodet ikke jeg er langt fra hårsår, var egentlig mer men som en spøk Jeg har svært lite produkter fra GS perfomance, men en del ellers fra GS bildeler, for min del mener jeg de gjør en kjempejobb, og slike folk som GS Bildeler består av trenger motorsportmiljøet i Norge
///Mr.X Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 jaja, bare tuller jeg også, ikke alle som har rå til å kjøpe kvalitets varer, da er det et fint alternativ så folk har kjangs til å drive med det. "Det er like bra! bare billigere?"
Dirty Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 Hehe Grunnen til at jeg handler GS pedalboks er prisen 2400 eller hva den kostet komplett med pumper og har troa på at den gjør jobben sin Mr.X er jo bare ute etter bråk Kom 8 paller inn døra i dag med gs performance Kanon
///Mr.X Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Mr.X er jo bare ute etter bråk Hei hei, er enda under 100db!
Dirty Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 Mr.X er jo bare ute etter bråk Hei hei, er enda under 100db! 99db kom litt deler Lakka denne også idag, ble så fin atte. Nesten sommer her i Mandal monterte nye bremser på banebilen Au idag, Brembo grommeste de hadde
olleboy Skrevet Mars 16, 2013 Skrevet Mars 16, 2013 Dette blir tøft ) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå