Dirty Skrevet April 5, 2013 Forfatter Skrevet April 5, 2013 Ja du er go med dine Øyner, Kalipter sto feil vei Haha
Dirty Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 Har hatt hyggelig besøk av Teknisk kontrollanter fra bilsportsforbundet i V8 Garasjen i går kveld Ble en liten mangellapp på seler og innfestninger til seler, Fornøyd ja Det blir kjøring neste Søndag, blir morro Sjekk ut denne her da gutter https://www.facebook.com/pages/V8-Garasjen/366387943470369
PM.Hagadøkken Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 Så bra! hva gikk mangellappen ut på med sælene og festene?
Dirty Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 Så bra! hva gikk mangellappen ut på med sælene og festene? Selene hadde gått ut på FIA dato og plata til øyeboltene var ikke stor nok
PM.Hagadøkken Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 Gleder meg til jeg er der du er, tenk å kunne si "kjøring neste søndag"
PM.Hagadøkken Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 Neida kommer seg, men når jeg ser bilder her ser jeg jo at jeg har igjen en del blir spennende å høre om du blir fornøyd med bærebruene dine foran etter prøvetur
Moseby Racing Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 skal du på licensday på gardermoen og kjøre eller?
Dirty Skrevet April 8, 2013 Forfatter Skrevet April 8, 2013 Neida kommer seg, men når jeg ser bilder her ser jeg jo at jeg har igjen en del blir spennende å høre om du blir fornøyd med bærebruene dine foran etter prøvetur satser på de funker bra ja skal du på licensday på gardermoen og kjøre eller? Tar det lokalt her bare DEILIG!
Christer Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Min fekk og lisens på lørdag kjørte foran kontrolantene i driftebilen med prøveskilt å viste vei opp til kim hehe
Dirty Skrevet April 9, 2013 Forfatter Skrevet April 9, 2013 Min fekk og lisens på lørdag kjørte foran kontrolantene i driftebilen med prøveskilt å viste vei opp til kim hehe Gøtta Tror dette blir bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå