Dirty Skrevet April 24, 2013 Forfatter Skrevet April 24, 2013 Stemmer.. Hadde meg en runde med bilen idag etter å ha kjørt litt sjekka jeg foringene i traværsen. Nå har den ene glidd opp igjen Ser at på org foringer bruker man skive på toppen, men hørt at man ikke skal bruke skive når man har powerflex?
|Ole| Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 Eg monterte powerflex på samme måte som andre foringer, sitte som eit skudd...
Dirty Skrevet April 24, 2013 Forfatter Skrevet April 24, 2013 har montert de riktig, men er nok den løse foringen på toppen som er dårlig, den skal jo holde bakstillingen på plass i foringen regner jeg med
Christer Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 det skal skive på den kim, bytta til powerflex på den svarte 325en jeg hadde og da er jeg omtrent helt sikker på at det var skive på toppen
Dirty Skrevet April 24, 2013 Forfatter Skrevet April 24, 2013 det skal skive på den kim, bytta til powerflex på den svarte 325en jeg hadde og da er jeg omtrent helt sikker på at det var skive på toppen Ja tror også du har rett, jeg kappet bare et spor i ei svær skive tenker jeg og trer på
thorbis Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 bare og løsne mottern og banke opp bolten og tre inn skive det da
Dirty Skrevet April 24, 2013 Forfatter Skrevet April 24, 2013 bare og løsne mottern og banke opp bolten og tre inn skive det da har plater baki vettu inni kupen Ser ut som jeg må handle nye ja, ikkevanlige skiver
Tyggern Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 Gromt!.... Når er neste planlagte bane kjøring? angående Spacere har jeg ikke tenkt noe på salg. Men i nåværende øyeblikk har jeg ikke noe behov for de heller.. Det ene settet har "studs" med mutter Det er ikke hjulbolter som det kan se ut på bildet. bare så det er nevnt
Dirty Skrevet April 28, 2013 Forfatter Skrevet April 28, 2013 Gromt!.... Når er neste planlagte bane kjøring?angående Spacere har jeg ikke tenkt noe på salg. Men i nåværende øyeblikk har jeg ikke noe behov for de heller.. Det ene settet har "studs" med mutter Det er ikke hjulbolter som det kan se ut på bildet. bare så det er nevnt Kan bare kjøpe selv fra parts and retard om du ikke vil selge Skal kjøre til helgen, trening Hva skjer her a? skal det være så mye ute av senter? mellomakslingen har en liten svai på seg også fra mellomakslingslageret
Dirty Skrevet April 28, 2013 Forfatter Skrevet April 28, 2013 ja sjekka den andre E30n og var likt så du har nok rett Men da skal det vel også være vinkel på mellomakslingen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå