Jørgen-A Skrevet April 28, 2013 Skrevet April 28, 2013 Blir jo litt vinkel på den ja. Iom att den er i senter av tunnelen og ikke diffen:)
Dirty Skrevet April 28, 2013 Forfatter Skrevet April 28, 2013 Blir jo litt vinkel på den ja. Iom att den er i senter av tunnelen og ikke diffen:) Flott, slipper å tenke mer på det
Dirty Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 Denne handlet jeg men var den store spline 35mm den passet rett i svinghjulet Noen som har troa på at denne her passer? M5 svinghjulet jeg har Sammen med denne her ? er den utsparingen i svinghjulet jeg er skeptisk til men http://shop.klracing.se/sv/artiklar/mod ... -puck.html Denne vet jeg passer
Dirty Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 er det dobbelmasse svinghjul? =) ja org m5
gkw89 Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 da hadde jeg bytta til enkelmasse, jeg hadde m5 på m60'n min og det tålte ikke banekjøring særlig lenge!
Dirty Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 da hadde jeg bytta til enkelmasse, jeg hadde m5 på m60'n min og det tålte ikke banekjøring særlig lenge! Dette er overhalt, så det får holde en stund, gidder ikke bruke penger på nytt
Dirty Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Skrevet Mai 1, 2013 Hatt prøveskilt på bilen idag, morro Fikk byttet en oring i varmeapprat registeret idag, så fikk koblet på det igjen Fikk koblet opp servoen også. Bestilte ny Radiator, den E28 535 radiatoren jeg bruker kjøler ikke godt nok. ble denne
m-alpin Skrevet Mai 1, 2013 Skrevet Mai 1, 2013 Du som har vært rundt i Mandal sidelengs i dag eller? Hørt litt aktiv kjøring mens jeg har sitte på terrassen..
Dirty Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Skrevet Mai 1, 2013 Du som har vært rundt i Mandal sidelengs i dag eller? Hørt litt aktiv kjøring mens jeg har sitte på terrassen.. Hehe holdt meg i Marnardal, redd for å miste lisensen på bilen Skal ha denne her på mtech 2 fangeren, kan jo bli spennende
Dirty Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Skrevet Mai 3, 2013 bremser dette mye for vannet tro ? montert ny radiator, har ikke tid til å få sveist om inntaket. skal kjøre søndag. Kanskje ta en tur på biltema, se om de har en slange som passer bedre
Dirty Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Skrevet Mai 5, 2013 Jepp vært å kjørt idag. MYE rattrust, men kommer seg vel med tia. blir jo ikke flink uten å øve kommer nok endel bilder Film http://www.facebook.com/photo.php?v=10152833698030424
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå