Kristian H. Foss Skrevet Mai 13, 2013 Skrevet Mai 13, 2013 Grattis med dagen! Fjernet også den styreenheten, da blir det full fres. Har 50amp sikring på min.
Dirty Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Skrevet Mai 13, 2013 Takker for det Gutter:D Okei, ja da fjerner jeg også den Ble noen timer i garasjen idag, sveising er jeg ikke noe god til, men ble jo greit nok, Fikk i allefall sykt med plass til V70 vifta Fikk hentet noen dekk igår kappet av alt i fronten under demontering Flytta radiatoren 15 cm fram og bygde meg en ramme Må bruke det man har , så ble galva gjengestag skal kjøpe noe lakk, så blir det nok bra Ferdig montert, platen dekker jo egentlig alt Goood plass nå
Dirty Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Skrevet Mai 14, 2013 Hvorfor det ? Har jo fester i bunnen Til radiatoren også
|Ole| Skrevet Mai 14, 2013 Skrevet Mai 14, 2013 Eg berre synst det såg litt svakt ut Tenke påkjenning der frammi men det holder vel kanskje
|Ole| Skrevet Mai 14, 2013 Skrevet Mai 14, 2013 Holder det, kan jo stå oppå det Jammen da er det jo berre stas da
///MPower Skrevet Mai 16, 2013 Skrevet Mai 16, 2013 nice, du får si fra hvordan det blir med den lamellen, en kompis hadde en sånn liggende, så hvis det ikke blir alt for gale sånn av/på feeling så blir nok den montert.
Dirty Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Skrevet Mai 16, 2013 nice, du får si fra hvordan det blir med den lamellen, en kompis hadde en sånn liggende, så hvis det ikke blir alt for gale sånn av/på feeling så blir nok den montert. Det skal jeg gjøre hvordan var ditt svinghjul å montere? mitt var helt jævli alt for trangt, banka det på med gummihammer. og måtte skru litt og litt før det smatt på. Håper bare det er kommet helt inn nå har skrudd og skrudd
///MPower Skrevet Mai 16, 2013 Skrevet Mai 16, 2013 nice, du får si fra hvordan det blir med den lamellen, en kompis hadde en sånn liggende, så hvis det ikke blir alt for gale sånn av/på feeling så blir nok den montert. Det skal jeg gjøre hvordan var ditt svinghjul å montere? mitt var helt jævli alt for trangt, banka det på med gummihammer. og måtte skru litt og litt før det smatt på. Håper bare det er kommet helt inn nå har skrudd og skrudd er litt tight ja, men trekker det fint inn med boltene, bare husk og bruk den ringen med hull i fra begynnelsen av, hvis ikke så bunner boltene før og du risikere og ødelegge gjengene på tuppen.
Dirty Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Skrevet Mai 16, 2013 nice, du får si fra hvordan det blir med den lamellen, en kompis hadde en sånn liggende, så hvis det ikke blir alt for gale sånn av/på feeling så blir nok den montert. Det skal jeg gjøre hvordan var ditt svinghjul å montere? mitt var helt jævli alt for trangt, banka det på med gummihammer. og måtte skru litt og litt før det smatt på. Håper bare det er kommet helt inn nå har skrudd og skrudd er litt tight ja, men trekker det fint inn med boltene, bare husk og bruk den ringen med hull i fra begynnelsen av, hvis ikke så bunner boltene før og du risikere og ødelegge gjengene på tuppen. Brukte ringen ja har strammet det jeg orket. så er nok kommet seg på plass
Dirty Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Skrevet Mai 17, 2013 Har nå fått montert nytt svinghjul lamell og trykkplate MEN Trodde jeg skulle gå i bakken, var sikker på lamellen sto feil vei........ Film! http://www.facebook.com/photo.php?v=101 ... 3557699008 Men så monterte jeg slavesylinder, dog uten å ha luftet kløtsjen, Lyden forsvant, satser på det er good shit nå
Dirty Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Skrevet Mai 19, 2013 Kløtsj hjelp Får den ikke helt til å fungere optimalt -På kassa bruker jeg M5 standard slavesylinder 22 -på kløtsj pedalen bruker jeg Pedalboks med pumpe Her på bilde er den stilt inn slik jeg vil tro det skal være? INGEN trykk på pumpa fra pedalen. Når den er stilt slik så klarer jeg ikke løse ut kløtsjen MEN Om jeg stiller på denne, da blir det spenn mellom pumpe og pedal. altså den presser inn stempel i pumpa litt, Da får jeg løst ut kløtsjen er pumpa på pedalsette for liten? er en 0.265, har 0.700 liggende, vil den hjelpe? Ligger i 60-70 på 4 gir, ruser opp moteren og gir den et spark på kløtsjen, da slurer den.
///MPower Skrevet Mai 19, 2013 Skrevet Mai 19, 2013 Hmm, regner med du har renset trykkplate og svinghjul med bremserens før du monterte? Høres ut for at den ikke frir 100% når du slipper, mulig du må finjustere på boksen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå