Dirty Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Skrevet Juli 21, 2013 Sjekk ut denne her https://vimeo.com/70720086
destroyy Skrevet Juli 21, 2013 Skrevet Juli 21, 2013 Hadde du litt problemer igår? syns du stod å skrudde litt innimellom
Dirty Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Skrevet Juli 21, 2013 Hadde du litt problemer igår? syns du stod å skrudde litt innimellom røk en trykkslage til den ene vanosen, men fikk bytta den og kjørte heledagen uten problemer. var bare litt skeptisk så var under panseret etter vært heat og sjekket tilstanden på ting
bmw-E30 Skrevet Juli 24, 2013 Skrevet Juli 24, 2013 Bra sålangt, litt mer trening så går kjøringa bra men ett tips, hold deg innafor den kvite linja, ellers kan du rekne med å få mye svartflagg fremover..
Mikael-B Skrevet Juli 25, 2013 Skrevet Juli 25, 2013 Så du pressa en noe trøtt Transporter oppover mot Grenland Motorsportsenter igår, virka til å mangle et par hester
Dirty Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Skrevet Juli 25, 2013 Hehe neida, går som ei kule den Fikk en E30 i fronten, så må til å jigge den litt
Dirty Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Skrevet Juli 26, 2013 litt Fra skien https://vimeo.com/71048197
Dirty Skrevet August 8, 2013 Forfatter Skrevet August 8, 2013 har forsatt problem med tap av motorkraft noen tips? Målte bensintrykk på tomgang 4.5Bar den skal ha 5bar, men er det på grunntrykk? har prøvd med ny luftmassetempsensor renset luftfilterene da de var jævli fulle av dritt Sjekket plugger Den går ikke bedre en s50 i e30 Kjørte på E30meet og kunne ligge på 4-5gir rundt helebanen så satt jeg den i garasjen 1uke og reiste opp igjen Da sleit jeg med 4 gir i langsvingen Noen tips? motoren sviver og oppfører seg som normalt
ehrnst Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Oppgitt Bensintrykk er alltid grunntrykk ja. Men når bilen står på tomgang så trekker den jo vakum, typisk en halv bar, ergo skulle trykket ditt være ok Hva som skjer på fullt øs er jo vanskelig å si, har du mulighet til å kjøre med et manometer eller se trykket via obd f.eks?
Dirty Skrevet August 8, 2013 Forfatter Skrevet August 8, 2013 Oppgitt Bensintrykk er alltid grunntrykk ja. Men når bilen står på tomgang så trekker den jo vakum, typisk en halv bar, ergo skulle trykket ditt være okHva som skjer på fullt øs er jo vanskelig å si, har du mulighet til å kjøre med et manometer eller se trykket via obd f.eks? Stemmer fikke 5 bar når jeg koblet av vakum Hmm kan jo koble et manometer og legge det i vinduet og ta et ræs her nede på hovedveien hadde eksostemp på 900 grader, noe mye? måleren sitter 10cm etter at alle rørene har samlet seg også
Mikael-B Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Kan høres ut som den går i nødmodus.. Vet ikke om du har mulighet til å lese ut feilkoder jeg?
Dirty Skrevet August 8, 2013 Forfatter Skrevet August 8, 2013 Kan høres ut som den går i nødmodus.. Vet ikke om du har mulighet til å lese ut feilkoder jeg? Har ikke koblet opp diagnosekontakten, men burde vel gjøre det Men når den går i nødmodus, skal den ikke da kutt rpm lenge før turtallsperra? flere på nett som har hatt samme problem og byttet disse kam føleren, tror jeg skal handle inn 4 stk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå