Dirty Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2011 bytta triggeren idag de kablene til coilen blir jeg ikke klok på, måler både jord og pluss på den grønne kabelen fra elnette. Men har gnist, den vil liksom nesten starte, men bare nesten tok ut rotoren idag og var knekt noe bak den, var også sot mellom punktene, overslag ?
Dirty Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2011 Prøv å skift plugger Ja tror jeg skal ta å kjøpe inn noen i morgen Men skal jo ikke ha noe å si ?
Morty999 Skrevet Oktober 24, 2011 Skrevet Oktober 24, 2011 di plugga har ikke hatt det bra.. sylindra der har vært fulle av bensin endel ganger så.. hehe ville prøvd å byttet di.. siden du har startet å stoppet den ofte. så kan dne ha blitt sur..
Dirty Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2011 ja skal ta å kjøpe noen nye noen, spørs om jeg finner noen sjapper som selger
Dirty Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2011 Kan det være kaldstarten er forliten i sprutet ? lufttemp føleren er deffekt så er satt 20 grader i sprutet, er jo langt ifra 20 grader ute nå
ehrnst Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 legg ut kaldstartsmappet ditt, da. Om det står 20c over hele linja vil det by på problemer, men kaldstarten baserer seg mest på kjølevannstemp http://www.msextra.com/doc/ms2extra/MS2 ... start_idle
Dirty Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2011 legg ut kaldstartsmappet ditt, da. Om det står 20c over hele linja vil det by på problemer, men kaldstarten baserer seg mest på kjølevannstemphttp://www.msextra.com/doc/ms2extra/MS2 ... start_idle Ja skal av å handle com kabel idag, mista den gamle er morty som har mappa så mulig han kan svare på det når han våkner om en 4-8 timer til
Morty999 Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 kaldstarten har jeg lagt over ifra gamlesprutet og er ikke rett ove rhele linja.. den er slik den "skal" være ser det ut som hvertfall og jeg tror ikke det er den.. vanntemp fungerer helt perfekt også.
Dirty Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2011 sviver nå med nye plugger? Ikke helt sikker, tok ut pluggene renset de. satt i ny coil og rotor kjinnet og kjinnet klarte å fa start på den etter 2-3 min med kjinning svev på 3syl satt på ny trigger og den ble helt frisk. men prøvde med ny trigger igår så var litt rart
OLEZZ Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 hehe, rart. Det var vel mest sannsynelig trigger sensoren. Bra det ordnet seg
Dirty Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2011 Nye plugger og nymalt gulv, ble veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå