Dirty Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2013 Blir bra med M3 look, skal du bytte bakplate for pre-face baklykter også da eller? Har handlet den inn, men får se om jeg orker å ta på meg den jobben
Dirty Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2013 Da er M3 ute av garasjen, Solgt er den også Jaja ble god plass nå i det minste
jonas1/// Skrevet Oktober 8, 2013 Skrevet Oktober 8, 2013 09 modell yfz450r du har der?Ligner veldig på en jeg har eid
Dirty Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2013 09 modell yfz450r du har der? Ligner veldig på en jeg har eid Det stemmer, hmm kjøpte den av en på klepp tror jeg det het?
jonas1/// Skrevet Oktober 8, 2013 Skrevet Oktober 8, 2013 hmm ser ut som denne er litt finere enn den jeg hadde, tror jeg solgte den til mandal eller rundt der men det er en stund siden ..Artig leketøy
Dirty Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2013 hmm ser ut som denne er litt finere enn den jeg hadde, tror jeg solgte den til mandal eller rundt der men det er en stund siden .. Artig leketøy aha ja vanvittig gøy < bøst bilde
Dirty Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2013 Hvilke bakskjermer burde jeg gå for?Med slike skjermer som dette her så blir jo de fleste skjøter sjult av dør, list, C kassett og TrunklokkFjerner man her hele stålskjermen?? eller limer man denne her utenpå? Er vel slike som dette de fleste bruker når de bygger om?limer de på og lime\sparkler\popper de fast Jeg føler jo de øverste må være de beste?
tommyheimberg Skrevet Oktober 9, 2013 Skrevet Oktober 9, 2013 Den øverste!! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Dirty reagerte på dette 1
Dirty Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2013 Den øverste!! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Så må man bare finne ut hvordan disse skal monteres, Regner nesten med man tar vekk hele den originale skjermen?
vetu03 Skrevet Oktober 10, 2013 Skrevet Oktober 10, 2013 Kult proajekt:-) Blir morsomt å se ossen den blir:-)
Dirty Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2013 Kult proajekt:-) Blir morsomt å se ossen den blir:-) Takk for det Satser på det blir bra hehe.. Kjenner det sitter langt inne å rive denne her i filler, blitt glad i stakkaren hehe Men i full gang nå Blir jo fort litt deler
Dirty Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2013 får inn endel deler nå senere idag, men dette kom i posten idag
Dirty Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2013 får inn endel deler nå senere idag, men dette kom i posten idag fangere skjørter og leppe ferdig støpt
Jørgen-A Skrevet Oktober 12, 2013 Skrevet Oktober 12, 2013 Du fjerner hele orginalskjærmen. Så påpper du den fast i orginalskjøtene. Du må overlappe på c stolpen. Så må di fikse nye innerskjermer. Men sprenger du ett dekk er hele skjermen fillebiter..
Dirty Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2013 Du fjerner hele orginalskjærmen. Så påpper du den fast i orginalskjøtene. Du må overlappe på c stolpen. Så må di fikse nye innerskjermer. Men sprenger du ett dekk er hele skjermen fillebiter.. Riktig var egentlig det jeg også fant ut derfor har jeg slike på vei fra tyskland nå Lånte bildet av en annen her på forumet. tommyheimberg og DBTm3 reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå