SAF Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Heisann Er det noen som har erfaring med dtm eksos ifra Torshov?
SweetBMW Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 hvis du tenker på den potta de har med 2x2,5" utløp i DTM style så bråker den noe forferdelig da det egentlig ikke er en lyddemper. eller, i hvertfall ikke en særlig god en. Dette er torshov potta jeg hadde på min gamle rotte, DTM potta bråker like mye.
SAF Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 Okei Vurderer og montere enn sånn en sirru... Men gidder ikke og ha noe overdrivi harry lyd heller!
SweetBMW Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Trust me.. det blir HØYT Meeeen noen liker det og. evt får du kjøpt bare endestussene da, og GS selger DTM eksos som bråker mindre og har en mer raffinert lyd,. koster dog litt mer.
SAF Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 Ja, det er jo tøft... Men det spørs bare hvor lenge det er tøft med så jækli te lyd Ja, ser gs selger dtm anlegg, men nesten 4 tusen er ikke av interesse når man ser forskjellen ifra Origianlt anlegg som nesten ikke er noen ting... Bortkasta peng, men en stuss er ikke dumt
SweetBMW Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Da gåru for en endestuss bare Kan evt sette på åpent filter for å få littegrann mer lyd og da men.... det koster å være kar er det jeg unnskylder det med når jeg svir av x antall tusen i mnd på denna jævla bilen
SAF Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Skrevet Juli 25, 2011 Hehe, sant det Får se hva jeg tar meg råd til, begynner vel og nærme meg 100 tusen i påkostnader nå så
bmwkenny Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 jeg vurderer det m3 look anlegget på Gs. Noen som har erfaring med dette?? eller er det dette du snakket om "SweetBMW"?? har samme bil som SAF
SweetBMW Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 M3 look til E46 er fint det, men har du 318 kommer det mindre røyk ut på ene siden. Ellers er det fint det, kan bli litt synlig fra bakken bak da det er litt lavt, men ellers ok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå