johassi Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 hei er det noen som kan si meg om automatkassen på min bmw520 98 mod begynner å bli slitt, for når jeg står i en bratt bakke og kassen står i D så siger bilen bakover er det riktig eller skal den stå helt i ro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Det kommer veldig ann på hvor bratt bakken er da. Når jeg står i oppkjørselen ut i fra huset mitt (bakken er forholdsvis bratt) står bilen helt i ro. Siger verken fremover eller bakover. Girer kassen mykt og fint, eller er det hakkete når den girer opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Uten at jeg har peil på bmw aut, så kan det vel være bandene som trenger å strammes litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johassi Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 den girer mykt og fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå