Gå til innhold

Sur lukt av AC. e90 05

bmwmann24
 Share

Anbefalte innlegg

kjøp en ac rens flaske via gsbildeler.no (tror de har slikt)

Eller lever bilen inn til ett ac firma som tar en fullstendig sjekk og rens samt mye mye mer. Tror dette koster rundt 1500 - 3000 kr ca.

Tok selv en ac rens på bilen min. Og dette var med en flaske jeg kjøpte via ett pleiefirma. Resultatet ble supert.

Ett viktig punkt for å unngå samme problem etter rens er å skru av ac 10 min før du skrur av bilen. Da fordamper kondens o.l slikt at det ikke ligger igjen i systemet. Dette må du gjøre av og til. Det er dette som danner en ulukt i kombinasjon av mugg/bakterier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar! Tror ikke vi har et AC firma her i lille alta, men verksteder gjør nok slikt? Selv om jeg liker ideen på å gjøre dette selv, da det koster å være kar som leverer inn bilen for hver minste detalj. Hvor fyller man? i motorommet? eller bak dasjbord kanskje?!

takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar! Tror ikke vi har et AC firma her i lille alta, men verksteder gjør nok slikt? Selv om jeg liker ideen på å gjøre dette selv, da det koster å være kar som leverer inn bilen for hver minste detalj. Hvor fyller man? i motorommet? eller bak dasjbord kanskje?!

takk for svar.

Dekkmann gjør det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...