bmwmann24 Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Hei, kommer til tider sur lukt av AC! Noen som har renset eller vet hva som bør gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 kjøp en ac rens flaske via gsbildeler.no (tror de har slikt) Eller lever bilen inn til ett ac firma som tar en fullstendig sjekk og rens samt mye mye mer. Tror dette koster rundt 1500 - 3000 kr ca. Tok selv en ac rens på bilen min. Og dette var med en flaske jeg kjøpte via ett pleiefirma. Resultatet ble supert. Ett viktig punkt for å unngå samme problem etter rens er å skru av ac 10 min før du skrur av bilen. Da fordamper kondens o.l slikt at det ikke ligger igjen i systemet. Dette må du gjøre av og til. Det er dette som danner en ulukt i kombinasjon av mugg/bakterier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 tusen takk for svar! Tror ikke vi har et AC firma her i lille alta, men verksteder gjør nok slikt? Selv om jeg liker ideen på å gjøre dette selv, da det koster å være kar som leverer inn bilen for hver minste detalj. Hvor fyller man? i motorommet? eller bak dasjbord kanskje?! takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Verkstedet kan fikse dette for deg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 koster rundt 69 euro i tyskland, men kanskje litt langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Er greit å skifte filter og rense systemet kvart år. Å puste inn bakteriene er ikkje akkurat det beste! Eg kjenner ikkje til bmw, men kan tenke meg at dette skal vel gjerast på kvar service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 tusen takk for svar! Tror ikke vi har et AC firma her i lille alta, men verksteder gjør nok slikt? Selv om jeg liker ideen på å gjøre dette selv, da det koster å være kar som leverer inn bilen for hver minste detalj. Hvor fyller man? i motorommet? eller bak dasjbord kanskje?!takk for svar. Dekkmann gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2011 takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå