Silverboy Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Er det noen som har en passasjerstor å donere bort? Jeg donerte bort min strøkne passasjerstol for litt siden, og nå trenger jeg en del (ryggjusteringen) fra en passasjerstol.. Samme F hvordan tilstand stolen er i ellers, så lenge rygg og høydejustering funker fint 908 80 757
Silverboy Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Skrevet Juli 30, 2011 Upp.. Noen småslanter kan man jo gi så klart
Silverboy Skrevet August 1, 2011 Forfatter Skrevet August 1, 2011 Ingen som har en gammel stol som bare tar opp plass?
Silverboy Skrevet August 4, 2011 Forfatter Skrevet August 4, 2011 opp.. standard stol med opprevet trekk er alle tiders
pajoe Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Passer ikke deler fra en 2 dørs? Jeg bor i Moldedistriktet, og kan partere en stol og sende deg de delene du trenger. Men bilen er en 1985" 2dørs.
Silverboy Skrevet August 4, 2011 Forfatter Skrevet August 4, 2011 Vil tro det blir feil med vippen. Skal undersøke litt nærmere. Takk for tilbudet så langt
635csi Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Har en passasjerstol fra 4-dørs liggende dersom du ikke kan bruke mekanikken fra 2-dørs.
Silverboy Skrevet August 8, 2011 Forfatter Skrevet August 8, 2011 Spennende.. Ser nå at det er samme del på 2 dørs og 4 dørs.. men det er forskjell på sportsstol og standardstol.. Men jeg har byttet om på førerstolen med stort hell fra standard til sportsstol... dog var det nok en mindre gassdemper på den ene siden på standardstolen.. pussig.. 2 dørs sportsstol har jeg tilgang til lokalt tror jeg.. sjekker det ellers så tar jeg fra en av dere
Silverboy Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 Oioioi, dette er sånt vi liker å høre Råde er jo bare rett borti veien fra jobben også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå