Gå til innhold

Sierra diff m/brems (Skal være 75%. Correct me if I'm wrong)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en diff fra en 2liter dohc sierra 4x4 som ligger og bare tar plass. Var meningen å sette den på bruksbilen, men den blei utrolig nok solgt :P Så da selger jeg diffen og 2 skrudde akslinger (en slitt mansjett, men følger med to andre brukte som er i bedre stand) for 4 000/bud.

SKAL BORT!

Tlf.nummeret mitt er 95 81 63 95 og eposten er bensinku@hotmail.com

Mvh Rune Følid

• 11 months later...
Skrevet

Ja, regner egentlig med det samme selv. Men det var det jeg var dum nok til å betale selv, så vil jo prøve å hente inn igjen litt av det :-P

Skrevet

Om det ikke er brems så har jeg jaggu bæsja godt på leggen :lol:

Jeg har knapt rørt diffen etter kjøp, så veit jo aldri. Men mener å huske at jeg sjekka om begge drivakslingene gikk rundt samtidig og at det gjorde de. Men skal ta og sjekke det ;-) Angående hvor stor den er, måler man det på utsiden av diffen eller på innmaten? Lenge siden jeg skrudde ford sist så husker ikke alt det der :-P

Skrevet

Både dohc og 4x4 cosworth har 7" diff, så den er sikkert 7" og noen få fra dohc kom med brems, men ikke 75%, det har vel ikke cosworthen engang. HVIS den har brems, så er den nok på 25%, men dette må du sjekke slik at du er sikker. Du kan nok desverre se langt etter å få noe særlig over 1000kr for den, med mindre det er en diff fra cosworth, da kan du få 2000kr+

Sjekk ut om den virkelig har brems, og send meg en pm hvis den har det, så kan vi diskutere ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...