VegarVS Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 selges for 2000 nok ,- fullpris er over 3000 nok,- skal se om jeg kan få ut et bilde så fort som mulig! er ikke brukt, og ligger i original forpakning.. Er ikke mulig for oss å få returnert dette, så derfor den nedsatte prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Med eller uten airbag? Har du bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2011 er uten airbag og tuteknapp.. knappen kan skaffes også og koster ikke mere enn maks 400 kr.. det kan skaffes.. skal se om jeg rekker deg føre jeg drar fra jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Jeg må ha med airbag :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2011 åja, det var dumt skal til stavanger til lørdag, så kan evt taes med dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 bumper denne jeg.. har standard ratt også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Jeg har orginalt mtech 2 skinn ratt uten noen skavanker, uten airbag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Jeg har orginalt mtech 2 skinn ratt uten noen skavanker, uten airbag. og med det så mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå