Jay-O Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Som overskrift tilsier, vil det by på problemer å få godkjent et M106 bygg i en E24? Og hva understell og bremser er godt nok? Hvis jeg bruker M635 understell, drivverk og bremser, vil det være godt nok? Eller trenger jeg mer beef enn det? Getrag 262/6 kasse, er dette godt nok? Spør helt teoretisk, greit å ha en plan i bakhånd dersom jeg går for å bygge litt om på min. Hadde helst sett at jeg fikk tak i en M88 og bygget om til skikkelig M635, men et turbobygg er gøy det og!
Riberto Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Rart om dette ikke skal gå, da E24 også kom som original Alpina B7 turbo? Men hvem vet, bts er ikke alltid like enkle...
635csi Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Høyeste effekt i E24 er vel Alpina B7 Turbo S med 330hk dersom jeg ikke tar helt feil. Men siden m106 har 252hk (?) originalt burde det sikkert holde med bremser/understell fra M635 (286hk). Finnes derimot ingen logikk i hva man kan få godkjent, virker litt som det varierer fra avdeling til avdeling innen Bts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå