Arimanni Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Pris på frontlykter? Trenger i hovedsak kun den venstre.
RF91 Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Kan få begge + oransje blinklys for en grei pris. Gi et bud du
Arimanni Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Gir deg eit skambud på 300 kr Eller enklere du seie kva du vil ha for dei Rekner med at dei går ann å "regulere"?
RF91 Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 500 + frakt for begge sider + blinklysa da Edit: Om du mener elektrisk regulering, så tror jeg ikke det er det på dem. Men kan sjekke når jeg kommer hjem
Arimanni Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Det høres bra ut! Skal sjekke om det går ann å bruke motoren som står på bilen fra før av vist dei eventuelt ikkje har - men berre gi meg ein lyd når du veit om den har eller ikkje. Skal mest sansynleg inn til Vangsnes/Vik iløpet av neste uke - så kan eventuelt hente dei då, eventuelt får min far hente dei, vist det blir aktuelt. Må uansett ut til Tistel å få dei justert.
Erik_S Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Jeg trenger: - Frontlykter - Ledningsnett til frontlykter, mest mulig komplett. - Panseråpner (spaken inni bilen) - Dekselet rundt rattstammen Har du noe av dette?
RF91 Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 Frontlyktene ryker nok til Are G, men kan sjekke tilstanden på de andre tinga i morgen
RF91 Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Se der ja den er nok spiker og lever sine lykkelige dager på de evige motorveier nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå