thord Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Jeg vurderer å sette på effekt anlegg på e92 320'n min, men vil ikke at dette skal være alt for "mye" hvis dere skjønner, bare en litt kulere lyd på bilen, diskre, men nok til at den skiller seg litt ut. Tar i mot alle tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thord Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 opp med seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thord Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huseby Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Hva med BMW sitt eget BMW Performance anlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Bråkeanlegg mener du? Borr et par hull i potta så får du mer bråk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thord Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Nei, som jeg sier vil jeg ikke ha bråkeanlegg. Jeg vil ha noe som gir litt mere lyd på en helt rolig diskre måte, performance anlegget var greit, men kanskje litt for mye? Men takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-39 Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Ta deg en tur til Svendsen eksos. Mulig det hjelper med en simons lyddemper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thord Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 jaha, skal sjekkes ut, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå