Blokkis Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Min kamerat sin bil. Det er en bil som har 3" eksos og åpent filter, og som derfor lager en del lyd. Bilen har RS4-II felger, blanke rails og kan se nesten svart ut, men er mørkegrønn (fargekode LY6P). Bilen ble stjålet i Os Allè i Halden et sted mellom 02:00 og 07:00. Fredag 22 juli. Alle tips og hint som leder til at bilen blir funnet, betales med penger! Ring kameraten min på: 41 61 67 35 Hold utkikk og ikke nøl med å ta kontakt med enten meg eller politiet!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Ring bompengeselskap og hør om de kan hjelpe Min bil ble stjålet og de registrerer jo bilnummer når bilene kommer gjennom, så kanskje mulighet for at de kan gi beskjed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Skal du først lage en bilen min er stjålet tråd, kan du jo ikke sladde skiltnummeret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Det står Reg VF. Bilen ble funnet i moss idag. Sjekk moss-avis.no. Vært biljakt å greier. Spent på hvordan den ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Ser ut til at bilen har fått seg en trøkk der ja, synd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Jepp, har ikke hørt noe enda. Kompisen min fikk vite det istad, så vi får vente å se. Var en svært sprek S6 hvertfall. Gikk utrolig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Tydeligvis så godt at den var "to hard to handle" for kjeltringene Men ser ikke ut til at det er alt for omfattende skader da, så den lar seg nok reparere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Neida:) regner med den blir fiksa:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 5-0 Ja der er nok et eksempel på 5-0 4 nuller i grillen og det femte nulle kjører . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå