Jørgen Lie Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Er dette alt i alt lønnsomt med tanke på arbeidstimer og materialer kontra hva man kan få igjen? Greit nok om de blir masseprodusert, men ser liksom for meg at dette går opp i opp om skal legge seg på en pris som folk er villig til og betale for en replica-vare.. Om passformen blir bra, så kan jeg se for meg at folk er villig til og betale 2500-3000kr pr. del.. Noe særlig over det tror jeg kan bli hardt å få igjen, siden det er glassfiber og replica.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PM.Hagadøkken Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Er ikke mye å tjene på det her nei.. Han som driver med dette gjør det i hovedsak for han synes det er gøy å levere varer som folk kan være fornøyd med.. Så de prisene som blir er ikke mulig å få presset lenger ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Er dette fortsatt aktuelt??, ser tråden er gammel men jeg er meget inntresert!!! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå