bustadmo Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 M20B25 med gåen toppakning og innsugsbelg selges til en veldig billig penge da den må bort fort. km stand er på rundt 225.000 km Kan vel ta noen bud og begynne dem på 500? Har også en topp med trimkam til denne, den går for 1000 eller hbo. Vet ikke mere om kammen ann at det gikk bedre med enn uten Det følger med en getrag 260 kasse, radiator, oljekjøler og hjerne, kan følge med en getrag 260 'reservekasse' for 2-300 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 pre ell faclift motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bustadmo Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Dette er preface Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 mulighet til å finne ut mer om den kammen? hvor mye er toppen plana evnt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bustadmo Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Tror ikke jeg finner ut noe mer om den gitt, står vel ikke noe om løft osv på den? tror ikke toppen er plana i det hele tatt, han nevnte ikke noe om det hanjeg kjøpte den av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bustadmo Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Her er noen bilder: Toppen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 hvor langt borte er dette fra Naustdal i Sogn og fjordane ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Tror ikke jeg finner ut noe mer om den gitt, står vel ikke noe om løft osv på den?tror ikke toppen er plana i det hele tatt, han nevnte ikke noe om det hanjeg kjøpte den av. Burde vel stå noe tall på den som kan googles hvertfall.. varekode osv er vanlig å finne på dem:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bustadmo Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2011 hvor langt borte er dette fra Naustdal i Sogn og fjordane ? I følge gulesider.no er det 7 timer og 19 minutter kjøring, så det er nok et lite stykke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bustadmo Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2011 Tror ikke jeg finner ut noe mer om den gitt, står vel ikke noe om løft osv på den?tror ikke toppen er plana i det hele tatt, han nevnte ikke noe om det hanjeg kjøpte den av. Burde vel stå noe tall på den som kan googles hvertfall.. varekode osv er vanlig å finne på dem:) Da skal jeg se om ikke jeg finner en sånn Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bustadmo Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 har bud på 2500 kr nå, for alt i annonsa. den som har høyeste bud midnatt mandag 01.08 får den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 kansje 01.08 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 få noe tall på kammen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bustadmo Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 kansje 01.08 Hehe gikk litt kjappt i svingene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Lyst på bare blokka jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå