Wendel Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Hoi! Sitter å lurer på hvorfor Airbag lampa mi blinker selv om pære er tatt ut? Er det no backup pære et sted? Og er det noen som vet om dette er 1'er eller 2'er feil på EU kontroll? Mvh Erik Wendel
vegard89 Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Om du har tatt ut pæra så er det litt rart at det fortsetter å blinke? sikker på at det ikke er en pære til et annet symbol i instrumentet som gjør at det lyser der da? ved siden av airbag symbolet.. Mener at dette er 2er feil på EU
Virtual Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Om du har tatt ut pæra så er det litt rart at det fortsetter å blinke? sikker på at det ikke er en pære til et annet symbol i instrumentet som gjør at det lyser der da? ved siden av airbag symbolet..Mener at dette er 2er feil på EU 1er feil på eu.
Wendel Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 Cluet er at den blinker, ikke lyser konstant Ingen andre pærer i nærheten som blinker
vegard89 Skrevet Juli 29, 2011 Skrevet Juli 29, 2011 hmm nei da skjønner jeg ingenting.. om du har fjernet pæra så høres dette veldig rart ut
oleo Skrevet Juli 29, 2011 Skrevet Juli 29, 2011 Har du prøvd å nullstille varselet? Jeg kan nulle den for deg hvis ikke. Jeg bor på Heistad, så det er jo bare et steinkast unna.
Wendel Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Skrevet Juli 30, 2011 Skal ta å smelle på et diagnose apparat på den til Mandag, så får vi se om det kan gi noen løsning på problemet Takker for tilbudet Oleo, men har ikke skilter på bilen, så kan ikke kjøre så langt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå