Virtual Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Har to spørsmål som jeg håper noen kan svare på. 1. Skal det være gummiputer på alle jekkfestene, jeg har bare en i bagasjerommet som jeg må flytte rundt på når jeg skal jekke opp bilen. 2. Fjernet i dag alle innstegslistene da jeg skal ha nye. Har merket tidligere når jeg vasker bilen at det samler seg mye vann under disse listene. Under listene var det noen ekstra runde hull ned i kanalene. Er nå redd for at kanalene er full av vann. Har sett under bilen men finner ikke noen drenering på kanalene slik det er på mange andre biler. Noen som har forslag / tips til nye lister, ønsker ikke de samme ( orginale ) i plast med gummilist rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Det skal være puter på alle ja, høres ut som om den du har er litt slapp for de skal sitte ganske godt fast. Bare å bestille 4 nye Det sitter noen clips under kanalen som holder noe deksler på plass. Napper du ut disse clipsene vil du drenere kanalene. Gjorde det på en 525DAT engang, der tappa jeg ut c.a 4liter vann fra venstre kanal Ang lister så får du jo kjøpt både M-tech og M5 lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Virtual Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Det skal være puter på alle ja, høres ut som om den du har er litt slapp for de skal sitte ganske godt fast.Bare å bestille 4 nye Det sitter noen clips under kanalen som holder noe deksler på plass. Napper du ut disse clipsene vil du drenere kanalene. Gjorde det på en 525DAT engang, der tappa jeg ut c.a 4liter vann fra venstre kanal Ang lister så får du jo kjøpt både M-tech og M5 lister Takker så mye, hadde en liten anelse om at det skulle være på alle. Har vel forsvunnet med tidligere eier. M-tech og M5 listene er vel ganske lik de orginale, er vel bare emblemene som er forskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Her er M5: http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=29696843 Std E39: http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=29794752 Er ganske stor forskjell da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå