Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd å finne delenr på røret som går direkte fra tørrtanken og til torpedoveggen på min e39, da jeg trenger nytt rør, noen som kan hjelpe meg med dette nr? evt noen som har et slikt rør til meg? :)

det er her påfyllingstuten som stikker opp bak lykta sitter på...

Skrevet
Har prøvd å finne delenr på røret som går direkte fra tørrtanken og til torpedoveggen på min e39, da jeg trenger nytt rør, noen som kan hjelpe meg med dette nr? evt noen som har et slikt rør til meg? :)

det er her påfyllingstuten som stikker opp bak lykta sitter på...

Finnes ikke delenr. på dette røret. Jeg har nettopp skiftet dette, fikk tak i et brukt av en her på forumet.

Skrevet
http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/19761.gif

Nr. 3 på bildet.

Tror kanskje jeg har et :)

Feilt bilde, er ikke det røret. Jeg har søkt på det før.

Hvis du ser rett til høyre for nr.13 (trykkføler) på dette bildet så er det dette røret, men det viser ikke påfyllings tappen som skal stikke opp, og dette røret skal gå til torpedoveggen og ikke til cupefilterboksen.

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /17244.gif

Skrevet

Tror nok bare det er et dårlig bilde i delefilmen gitt..

Men skal ikke garantere det, skal se litt mer imorgen.

Men jeg tror ihvertfall jeg har det røret..

Skrevet

Sjekket litt til og står fast ved valget mitt :P

Dårlig bilde i delefilm. Hvis man ser på realoem heter det "DRYER-EVAPORATOR PRESSURE HOSE ASSY"

Skrevet

Det er av alu hvis jeg ikke tar feil? Og med påfyllingstappen og "skiver med skruehull på begge ender for å feste?

Skrevet

8391191 burde ha gitt meg resten av delenr ( 4 første sifferene) men det funka ikke.. :/

men det går i fra tørtanken og inn i torpedoveggen? vet du hva slangen går inn på? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...