toisaan Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... l_Min=1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Prisantydning? Ikke så lett å anta når du bare skriver "gi bud" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toisaan Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Prisen var 45000 før jeg endret annonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Har en e36 325 cab til salgs. Blir mellomlegg fra din side i så fall. Skal ha 85 for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toisaan Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Takker for tilbudet, men er mer keen på noe rundt samme prisklasse som den jeg selger, samt at det er sedan. Men kom gjerne med nytt bud om du er interessert i et rent kjøp, uten bytte. Fin cab forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toisaan Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Kan godta et lavt mellomlegg, dersom den rette bilen dukker opp! edit: evt bil mot bil uten penger om jeg treffer på rette bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Hei.Ikke for å være dust..Men din bil har IKKE en dumpventil.Bilen din har noe som heter resirkulerende ventil.. Når skal folk lære forskjell på det der?????????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Hei.Ikke for å være dust..Men din bil har IKKE en dumpventil.Bilen din har noe som heter resirkulerende ventil..Når skal folk lære forskjell på det der?????????????????? Hva vet du om det? Ser ikke ett eneste motorbilde som kan bekrefte eller avkrefte påstanden, eller kjenner du den spesifikke bilen som selges? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Håper da at du har resirk. ventil, da jeg har hørt at en vanlig dumpventil kan skade motoren på disse bilene. Har desverre ikke mer info, men en kompis som hadde samme bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Hei.Ikke for å være dust..Men din bil har IKKE en dumpventil.Bilen din har noe som heter resirkulerende ventil..Når skal folk lære forskjell på det der?????????????????? Sorry, men han har BOV på bilen. Har selv sett bilen irl og det er en ettermontert bov, så han HAR dumpventil. Og en ting til, det hjelper ikke å skrive " Ikke for å være dust" når du oppfører deg som en. Lykke til med salget, kompis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toisaan Skrevet August 2, 2011 Forfatter Share Skrevet August 2, 2011 For det første: Hvorfor tar dere ikke dette på pm med meg? haha. Jeg kan ta bilde av motorrommet i morgen, og kan sikkert uploade en video med lyd etterhvert. Og hvem har sagt at det er skadelig for en audi 1.8 turbo? Bring the facts, jeg vil gjerne se. Skal ikke uttale meg mer om det da jeg ikke har spesielt masse peiling selv. Kan ikke se for meg at det er skadelig, da han som ettermonterte denne er mekaniker selv. Regner med han har kunnskaper om sånt. ON TOPIC: Fått en del tilbud, men venter på den rette bilen å bytte den i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toisaan Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 bump - oppdatert med flere bilder, deriblant bilder av motorrom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 det er skadelig fordi luft som lmm har regna at kommer inn i motoren går ut igjen mellom dumpventilen:) altså, da får den feil blandig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toisaan Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toisaan Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå