Gå til innhold

Audi A4 stasjonsvogn 1.8 Turbo, dumpventil, 200hk

toisaan
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.Ikke for å være dust..Men din bil har IKKE en dumpventil.Bilen din har noe som heter resirkulerende ventil..

Når skal folk lære forskjell på det der??????????????????

Hva vet du om det? Ser ikke ett eneste motorbilde som kan bekrefte eller avkrefte påstanden, eller kjenner du den spesifikke bilen som selges?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Ikke for å være dust..Men din bil har IKKE en dumpventil.Bilen din har noe som heter resirkulerende ventil..

Når skal folk lære forskjell på det der??????????????????

Sorry, men han har BOV på bilen. Har selv sett bilen irl og det er en ettermontert bov, så han HAR dumpventil. Og en ting til, det hjelper ikke å skrive " Ikke for å være dust" når du oppfører deg som en.

Lykke til med salget, kompis :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: Hvorfor tar dere ikke dette på pm med meg? haha. Jeg kan ta bilde av motorrommet i morgen, og kan sikkert uploade en video med lyd etterhvert.

Og hvem har sagt at det er skadelig for en audi 1.8 turbo? Bring the facts, jeg vil gjerne se. Skal ikke uttale meg mer om det da jeg ikke har spesielt masse peiling selv. Kan ikke se for meg at det er skadelig, da han som ettermonterte denne er mekaniker selv. Regner med han har kunnskaper om sånt.

ON TOPIC:

Fått en del tilbud, men venter på den rette bilen å bytte den i! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...