Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Garasjeportåpner til Vippeport utadgående,Noen som har noen tips om gode merker som selger dette til en ok pris,regner med ca 2500kr pr portåpner (har 2 porter) speca må være 80kg tror jeg også høyden er opp til 230.Har søk mye her å google,men usikker på hva som er kvalitet å om kjede eller reim er best.

Satser på at dette er greit å spørre om.Takker for alle tips om gode merker/forhandlere.

Skrevet

Har selv jobbet i byggvare og solgt forskjellige merker åpnere og alle har vel vært bra, men Chamberlaine var holdt for å være den som var best på kvalitet og driftssikkerhet.

Men pass på for de har også en type de selger til spotpris og som er av dårligere kvalitet.(ca 2000.- kr)

Bruker du min 2500.- tror jeg du skal få en som duger ja.

Det som regel stopper disse åpnerene er porten i seg selv. Hvis du åpner porten selv merker du når den er treg og gjør da noe med det. Så pass på at porten går lett selv om du har åpner så slipper du at porten/fjærer eller ruller hopper av før du må ta tak i det

Skrevet

Tusen takk hao,for nyttig info å for din erfaring/ekspertise takker :) Skal kikke litt på Chamberlaine,har kikket litt på Hørmann å liftmaster.

Skrevet

Hørmann koster litt ekstra, men funker også bra kjøpte fra dem selv. +at dem er 50% raskere enn andre og har tøffe kontrollere. :P

Noe tungvindt å programmere bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...