GSS Skrevet Juli 30, 2011 Skrevet Juli 30, 2011 Hvordan er interessen for vinterlagring, er det noen som har behov for dette? Innelåst i tett bygg gjennom vinteren i Hamar (ikke oppvarmet). Både bil, sykkel osv. Lufter interessen før jeg evt. kan tilby noe.
jonr- Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 Jeg er VELDIG interessert i en OPPVARMET garasje/plass for 1-2 biler denne vinteren. (skrevet i håp av at noen i HAMAR-OMRÅDET har noe å tilby) Kald lagringsplass kan jo også være aktuelt - sendt pm.
Morty999 Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 jeg trenger også en plass til bilen min i vinter.. pris?
GSS Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Skrevet Juli 31, 2011 Prisen er ikke satt enda, jeg må finne ut hva folk vil betale for slikt før jeg bestemmer meg for om det blir noe eller ei. Jeg ser prisene på vinterlagring varierer kraftig, samme gjør da også standarden og plasseringen av lokalene. Jeg må nok ha 3000-3500 pr bil, og rett antall biler for å få det til å gå opp. Med forbehold begge veier. Det er da snakk om vinterlagring, og ikke en skru-plass. Dvs. levering på høsten og henting på våren. Hva tenker dere om det?
bricks Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Her i området er det stor interesse for slik lagring, mest båt og campingvogn/biler
GSS Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 Her i området er det stor interesse for slik lagring, mest båt og campingvogn/biler "Her i området", er det Hamar-området?
bricks Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Her i området er det stor interesse for slik lagring, mest båt og campingvogn/biler "Her i området", er det Hamar-området? Nei, ikke Hamar , Nord Norge, men tipper behovet er der uansett
GSS Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 3000 i mnd??? Nei, for perioden oktober til april/mai.
GSS Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 Hvordan ligger det ann med plassene ?? Jeg må få komme tilbake til det om 14 dagers tid. Håper det går bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå