Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen min har begynt og tute mens jeg bremer, kom kanskje på at det kan være en bremselys ledningen som ligger og gnisser mens jeg bremser. Noen som kan hjelpe???

En Bmw E46 Coupe 2001

Skrevet

beklager, men jeg kan ikke la være å le når jeg ser for meg dette x)

må jo være et forferdelig spetakkel hvis du kjører mye i kø og slikt?

har desverre ikke noe hjelp og komme med, men lykke til :)

Skrevet
beklager, men jeg kan ikke la være å le når jeg ser for meg dette x)

må jo være et forferdelig spetakkel hvis du kjører mye i kø og slikt?

har desverre ikke noe hjelp og komme med, men lykke til :)

hehe helt enig! lo godt av denne!

gratis bump :D

Skrevet

vanlig vis så er det lednings rullen som ligger i rattet som gjør sånt feil.

Fungerer hornet som vanlig og resten som er utstyrt på rattet? airbag lampen lyser den?

Skrevet

henfjel: Nei den står for det meste hjemme nå for og i det sånn :P Og den tuter ikke vær gang jeg bremser da heldighvis, Er bare da jeg bremser kraftig.

Aroid: Okei åssen får jeg fikset det a? Ja hornet fungerer som den skal, og resten. Ja den lyser, men tror det er pgr, da dama setter seg i pasasjerseter så lyser den og slokker noen ganger. Men det kan jo bare være tilfeldig det og men det vet jeg ikke :P

Skrevet

Du må skru av rattet og skift rullen. ( må av med airbag først ) Bruker ofte bli litt dårlig kontakt i rullen etter en stund og da får man rare syntomer. mange bilen så kan bilen begyn å tut vist man tar en kraftig sving eller bremser hardt som du har.

Skrevet

Haha :wink: Du har selvfølgelig sjekka at ingen har koplet på et horn på bremselysene dine i tilhengerkontakten? Har lurt flere kolleger og kamerater på den måten :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...